Hey allemaal! het is nu gegarandeerd, mijn vliegtickets staan geboekt, nu alleen nog een globaal andere planning voor wat ik ongeveer wil gaan doen.
Ik vertrek 15 januari richting beijng, hier wil ik sowieso de chinese muur zien, de res tvan de opties staan nog geheel open.
dan op 5 feb vlieg ik door naar Thailand. In thailand wil ik ong 1 maand blijven, daarvandaan door naar Indonesie, hier wil ik het liefste langs bali en jakarta gaan. heb ik ook weer 1/ anderhalve maand voor. Vervolgens heb ik een binnelandse vlucht naar Singapour, hier wil ik eventueel ook nog even rondstruinen voor zo een 2 weken, misschien alleen vanwege de doorvlucht, hangt er vanaf of er ies te doen is!
dan vanaf singapour dor naar Australie, hier ga ik bakcpackend van Melbourne naar sydney reizen en vanaf sidney een vlucht naar Christchurch. Vanaf christchurch door naar Auckland. ik heb voor australie ong 3 maanden en ook voor nieuw zeeland, aangezien ik daar veel wil couchsurfen en werken tegen kost en inwoning.
vervolgens vlieg ik door naar zSanfransisco, dan ga ik in Amerika ee auto huren en zal ik langs het yellow stonepark gaan en dan vlieg ik terug naar Nederland vanaf Los Angeles.
Het gaat dus een behoorlijke reis worden van ongeveer 10 maanden!
Heeft er iemand nog tips over bijv visum, vaccinaties, excursiemogelijkheiden voor een low budget, leuke hostels ofzo en natuurlijk de dingen die ik gezien MOET hebben op alle bestemmingen!
Ik heb in ieder geval genoeg tijd en wil geen vaste planning maken en vooral zien waar ik uit ga komen, alleen deze vluchten liggen vast meer nog helemaal niet!
graag hoor ik handige info!
alvast ontzettend bedankt, groetjes suus