Ik ben van plan om voor langere tijd naar Australie te gaan.
Maar voordat ik daar heen ga wil ik eerst een maand door Azie heen gaan reizen.
Wil o.a. naar Thailand,Singapore en Bali. Zelf dacht ik een enkele reis naar Bangkok te kopen en voor de rest met air Asia verder te gaan.
Alleen ik lees hier dat je met een enkele reis nergens binnen komt :frown:
Ik dacht vandaar koop ik een ticktet Singapore en in Singapore weer een ticket naar Bali. En in Bali een enkeltje Australie. Zie ik in Australie wel wanneer ik weer een enkele reis naar Amsterdam boek.
Hoe kan ik dit nu het beste doen? Alleen Australie wil ik niet.
Probeer een open retour ticket met meerdere stopovers.
Je kan misschien een deeltraject over land reizen als de vliegmaatschappij dat accepteert.
Het is zomaar een idee, ik heb hier zelf geen ervaring mee…
Je hebt open jaar tickets met verschillende stopovers waaruit je kan kiezen.
Ligt aan de maatschappij waarmee je gaat vliegen.
Volgens mij zijn de meesten met 2 stopovers maar die zijn ook gebonden aan bepaalde voorwaarden, bijvoorbeeld 1 op de heenweg en 1 op de terug weg. Ligt aan de maatschappij.
Je kunt bijvoorbeeld zorgen dat je op de heenweg kunt stoppen in Singapore of Thailand.
Op de terugweg via Bali…ik noem maar wat.
Je kunt wel losse vliegtickets kopen maar australie kom je bijvoorbeeld al niet in als je geen retourtje hebt. Zorg er gewoon voor dat je altijd een ticket hebt om het land weer uit te gaan.
dan is er meestal niets aan de hand
Ik vlieg 12 mei naar australie en doe dat via hongkong. Verder verblijf ik 10 maanden in australie en dan neem ik 1 maand om indonesie te bekijken en 1 maand om jakarta te bekijken ik doe dit met het backpacker.nl bureau alles in een en goed geregeld hoef je nergens meer na om te kijken wat betreft vliegticket enz enz
ik hoop in iedergeval dat je je zal vermaken waar dan ook en een hele goede reis al vast