Hoe blijf je professineel op het forum ??

Ik denk dat het voor een forum erg belangrijk is hoe actief een beheerder is. Het valt gewoon op dat er hier op het Indonesië forum geregeld een ietwat geprikkelde stemming ontstaat en dat dat voor zover ik kan zien, nooit bijgestuurd wordt door de beheerder…

Kijk voor de aardigheid eens op het Vietnam forum. Daar is werkelijk een fantastische atmosfeer hetgeen voornamenlijk te danken is aan de beheerder Ton en aan alle anderen die zich ook blijven inzetten om mensen op weg te helpen. Bovendien zie je op het Thailand Forum ook een aantal mensen die een ongelooflijke inzet doen. Ook hier is de beheerder en de groep actieve vrijwilligers er om heen duidelijk aanwezig.

Wat mij betreft een oproep om de beheerder een beetje wakker te schudden, want soms krijg ik het idee dat het voornamenlijk gaat om het overigens geoorloofde promoten van een eigen professionele website…

Beste Paulana.
Ik lees net een bericht van jou,vind het heel erg dat te lezen over jou man, ik ken jullie niet maar ik weet en lees hoe goed jij en je man het vind op Bali,ik hoop dat hij snel herstel en dat jullie weer kunnen genieten van jullie verblijf op Bali
Sterkte en kop op!!!
charles

1 like

Mee eens, ik mis goede (niet-commerciele) adviezen. Maar ik zie wel gratis reclame… Dit sluit aan bij wat ik eerder schreef:

Paulana, sterkte!

1 like

Paulana en man veel sterkte en beterschap toegewenst

1 like

Dank jewel Charles-Jenny-Graatje.

Ik lees het nu pas… Sterkte toegewenst voor jullie beiden.

Bedankt voor alle steun ,ook via PB, wij hebben het hard nodig!!