Hoe ben je erachter gekomen dat je bedrogen bent?

Er is een topic met wat zou je doen als je bedrogen bent, maar ik vraag me eigenlijk ook af hoe je erachter bent gekomen of hoe je erachter zou kunnen komen…?

moet je geloven wat een ander zegt of ga je zelf op onderzoek uit???
Ik lees redelijk vaak dat andere vrouwen leugens of waarheid schrijven naar iemand over hun askim… vandaar dat ik dit topic maar eens open!

hoeveel invloed hebben roddels op je?
wat kan fb allemaal veroorzaken?
etc…

Persoonlijk vind ik dat fb heel veel kan veroorzaken. En hoewel ik me er de laatste tijd minder van aantrek denk ik dat het echt voor breuken en scheidingen kan zorgen.

Zoals ik in een ander topic schreef zijn zowel ex askim als ik tijdens “onze breuk” met ander(en) meegeweest en wij hebben dit eerlijk tegen elkaar verteld. Tenslotte waren we uit elkaar en hadden we geen verplichtingen na elkaar. Leuk vonden we het geen van beiden maar we hebben geen verwijten naar elkaar toe gehad.

En wat roddels betreft…Ik zou misschien iets geloven of aannemen als het echt door een betrouwbaar iemand of goede vriendin gezegd zou worden. Maar zou iemand die verder van mij afstaat iets vertellen zou ik er niet zoveel mee doen.

Ik vertrouw nog altijd het meest op mijn eigen gevoel…en ik moet zeggen die laat me zelden of nooit in de steek.

En voor de rest hangt de gehele relatie op wat voor vlak dan ook toch samen met vertrouwen, begrip en eerlijkheid.

Als er ook maar iets geschreven of gezegd wordt wat er op duidt dat het foute boel zou zijn om het zo maar te noemen dan stel ik hem de vraag heel direct en zijn reactie daarop is het antwoord. Ik ken hem inmiddels zo goed (denk ik) dat ik wel weet wanneer hij erom heen draait of wanneer hij iets net even anders verteld dus ik denk net als Angela dat uiteindelijk toch je gevoel bepaald wat is waarheid en wat niet…