hippieroute naar india

kan iemand mij vertellen hoe ik geplaatste advertenties kan verwijderen?

Hallo

Was graag met je meegereden, echter ik zit dan reeds in India.
Maar als je er bent, kom ik je graag tegen.

Behouden reis gewenst

Wat klinkt dat leuk en avontuurlijk zeg! Ik vind het voor mezelf ook interessant klinken.
Misschien kan je wat meer informatie posten, bijv over de reistijd en de leeftijden van de mensen die je zoekt.

Leeftijd is onbelangrijk voor mij.Ben zelf 26 jaar.
De reistijd, ja denk toch wel aan een aantal maanden.
Verder moet het nog een vorm krijgen,dus vertelmaar wat jij ervan vind/denkt.
Wie je bent?
Groetjes Barbara

Ik ben nu zelf 22 jaar en druk aan het afstuderen. India is het land van mijn voorouders maar ben er zelf nooit geweest. Ik kan er wel op vakantie gaan maar als je daar bent en er zelf rondtrekt dan zie je veel meer en leer je het land ook echt kennen.
Ik hoop dat jullie meet reacties krijgen en je mag het natuurlijk altijd laten weten wanneer de reis gepland staat!

Zou je dat wel doen in deze tijd??
Veel geluk gewenst in Baluchistan, zul je nodig hebben.
En eh…avontuurlijk is het zeker

vr.gr Kailash

Plannen maken is het leukste wat er is.
U nog wat van plan?
groetjes

Dat ben ik helemaal met je eens Esther:) .
Als er niets tussen komt ga ik eind maart weer naar India, een vriend (Indier) bezoeken in Delhi.
Pak dan mijn motor die bij hem gestalt staat, en vertrek eerst naar Manikaran (himachal-pradesh) om een duitse bekende op te pikken.
Verder dan over de jalori pas naar Recon-peo, wachten op een permit voor Spiti en de bewoonde wereld verlaten.
Ik heb dit al verschillende malen gedaan, dus het is niet echt plannen maken.
Toch verheug ik me er op.
Ik ben al eens overland naar India gereden op de motor, in 1999.
Dus voor alle elende in Irak en Afganistan, en wil het nog steeds nog een keer doen, en er meer tijd voornemen, vooral Iran, waar door heen ik achteraf gezien, geraced ben.
Alleen op het gedeelte van Zuid-Pakistan ,wat grenst aan Afganistan, heb ik het niet.
Je voelde toen al een gespannnen houding ten opzichte van westerlingen, laat staan nu.
Als je toch van plan bent om het te doen zou ik wel in groepsverband dit gebied door reizen, en dan bedoel ik geen groep(je) van 2.
Om het risico te beperken, en tevens de rompslomp van een carnet de passage te omzeilen, zou je een goedkope vlucht naar Istanboel of Ankara kunnen boeken.
In Turkije kun je weer goedkoop een bus naar Teheran nemen, om vandaar een vlucht te boeken naar Indie.
Dit is de goedkoopste manier om in Indie te komen, op liften na:) .
Je mist dan wel Pakistan, maar je zou ook vanuit India naar Pakistan kunnen reizen.
Via Amritsar naar Rawalpindi (Pak), en dan naar Gilgit/Karimabad (Hunza), dit is echt de mooiste plek die ik ken, met stip!!

Heb je er aan gedacht , dat als je met de auto wil gaan , je een carnet de passage nodig heb.
Je moet dan een borg storten van 2 maal de waarde van het voertuig, bij de ANWB, om dit transit bewijs te bemachtigen.
Technische kennis zou ook wel handig zijn.
Maar goed, mocht je info nodig hebben dan hoor ik het wel…

vr.gr Kailash