highlands of taman?

hoi allemaal,

begin september gaan we de 1e ontmoeting krijgen met Maleisie.
gezien de beperkte vrije dagen kunnen we niet gelijk alles doen wat we zouden willen. maar dan blijft er natuurlijk mooi wat over voor de volgende keer.

we gaan een aantal dagen in KL doorbrengen
en een dag of 8 op langkawi. we hebben nog ongeveer 3 dagen ruimte over en willen naar de highlands of naar Taman.
wat raden jullie aan voor een 1e bezoek aan maleisie en waarom?
indien jullie betere suggesties hebben voor die 3 dagen dan hoor ik het graag.

alvast bedankt

gr angelo

Taman Negara !!

Je moet gewoon een keer over de Canopy Walk zijn gelopen !! Erg indrukwekkend !!

Ik zou zeggen ga 5 dagen naar langkawi 3 dagen taman negara en 2 nachten (1volle dag ter besteding daar is genoeg vonden wij) Cameron Highlands

Ik sluit me bij Tabemartine aan, zeker Cameron niet overslaan, natuur is daar ook geweldig! :slight_smile: Taman Negara vond ik zelf niet zo, maar ik ben geen jungle liefhebber… Dus dat kan de reden zijn :wink:

iedereen bedankt voor de reacties.

hahaha had het natuurlijk van te voren al wel kunnen weten dat smaken verschillen en dat iedereen wat anders leuk vind.

het voorstel om ze allebei te doen klinkt ook niet verkeerd. ik zal het eens voorleggen. vriendin is een strand liefhebber maar 5 dagen moet toch ook wel genoeg zijn denk ik zo.

Het ligt er ook aan waar je zelf van houdt, vind je een jungletrekking geweldig dan zou ik voor Taman gaan, maar als je niet van beestjes, en een trekking houdt, dan is er eigenlijk niet zoveel te doen. Ik heb daar zelf 2 dagen gezeten waarvan 1 hele dag in mijn kamer met alle kieren dichtgestopt :unibrow: