Hier of daar ?

>Alle asielzoekers en ander ongedierte

Dit is geen mening maar een manier om mensen in een hoekje te duwen.
En ik snap eigenlijk niet wat je in de ph zoekt.
Is geen vraag, ik heb geen interesse in discussie.

Alle asielzoekers en ander ongedierte

Dit soort opmerkingen hooort niet thuis op een zichzelf respecterend forum. Ik ben van mening dat je dit had moeten verwijderen Korikong, eventueel met een verklaring waaarom aan jeugdvoetbal.

Beste Frits
Dit forum is opgestart door Gilbert.
Je bent amper enkele maanden op dit forum en je geeft al reactie’s om berichten te laten verwijderen.
Dit is een persoonlijke mening van mij en Gilbert (de opstarter van dit forum).
Misschien is het beter om ook nuttige informatie te geven over het onderwerp, zoals ik en ook anderen doen…
Er is niets mis om ook eens je frustratie weer te geven…
Ik hoop dat je niet meemaakt wat ik heb meegemaakt en zo vele anderen…
Probeer ook eens nuttige informatie door te geven…
Dit is een forum…

Lezen is moeilijk. Ik wil helemaal geen berichten verwijderen. Ik wil een opmerking verwijderd hebben. Zelfs als je gefrustreerd bent kan je dat nog steeds op een fatsoendelijke manier verwoorden. Informatie over dit onderwerp heb ik niet omdat ik de Belgische situatie niet ken.

Beste Forumleden, Hou het taalgebruik graag een beetje netjes. Ik heb het woord ongedierte vervangen door … , en ieder mag daar voor zich invullen wat hij of zij denkt. Ik snap ook wel dat het voor sommige mensen niet te verteren is dat asielzoekers massaal Belgie binnenkomen, maar dat hun Filippijnse vriendin of vrouw het land niet binnen mag,of er worden veel hindernissen door de overheid opgeworpen. In Nederland zitten we wat dat betreft in het zelfde schuitje. Ruw taalgebruik veranderd daar helaas niks aan, dus hou het binnen de perken, zodat andere forumleden zich niet hoeven te ergeren.