Hey! Wie heeft er zin om mee te reizen dwars door Amerika?

Bedoeling: Een reis per openbaar vervoer door Amerika.
Wanneer: kan besproken worden, hangt ervanaf wie mee wil en van voorbereidingstijd
Mss met meerderen erheen.
Wie ben ik? Ik ben een 28 jarige meid die per ongeluk heel wat geld heeft gespaard en nog geld op een oude rekening heeft gevonden en daarmee nu iets heel nuttigs wil gaan doen; reizen!
Ik hou van tekenen/schilderen/muziek/engels. Dus rustig van aard, maar houdend van (veilig) avontuur
Waar precies? Noord-Amerika. Voornamelijjk New York en Atlanta (staat Georgia)

groetjes Tilly

Hoi Tilly

Ik zelf wil ook naar amerika. zelf wil ik ook naar Wilmington NC. Maar ook New York.Maar andere plaatsen bezoeken lijkt me ook heel mooi. Ik ben zelf ook 28 Jaar. Zelf ben ik ook heel rustig.Ik kan jammer genoeg niet goed engels.Maar kijk wel altijd wel veel amerikaanse serie´s.maar wil het wel leren.

groetjes Maria

Hoi Maria!

O leuk…Ik ga zo kijken waar Wilmington precies ligt. Mijn plan was om van New York naar Atlanta te reizen. Hoe lang zou jij wegwillen gaan? En wanneer ongeveer? Ik dacht zelf aan drie weken ongeveer.En dan een week in New York, een week in Atlanta(met uitstapjes in Georgia). Losse hotels boeken en bussen/treinen. Hoe vind jij groepsreizen trouwens? Dat is wel makkelijker, maar ik heb er nog geen gevonden die naar Atlanta gaan en ook kleine stadjes van Georgia bezoeken.
Mss kunnen we eens afspreken om eens te praten hierover. Ik woon in Ede. Jij?
groetjes Tilly

Hoi

Ik ben ook op zoek naar een reispartner. De bestemming maakt mij minder uit. Ik wil de hele wereld zien dussss… :evil:

Ik ben vrij van 3 april tot 17 mei. Groepsreizen lijken mij best wel OK, maar onwaarschijnlijk duur. Ik denk dat je makkelijker en goedkoper alleen reist, zoals je zegt, met openbaar vervoer.

Laat iets weten.

Groetjes,
Stephanie

Hoi Stephanie! Hoi Maria!

Leuk nog een reactie van jou Stephanie Zou jij er bezwaar tegen hebben om met drie man(vrouw;-) te reizen in totaal(met Maria en mij)? Ik zou dat wel fijn vinden. En Maria…zou jij dat niet willen of ook wel? Zou jij rond april kunnen? Ik wel in ieder geval. Laat maar wat weten allebei. Mss kunnen we een cafeetje of zoiets pakken om over de idee-en te praten.
groetjes Tilly

Hoi Tilly

Ja ik dacht ook ongeveer 3 weken. ik kan altijd.Ik woon in winterswijk.
Ik zou het leuk vinden om met ze 3e te gaan. Wilmington ligt in Noord Carolina. Daar zijn ook films en serie´s opgenomen. Weet niet of je One Tree Hill Kent of Dawson Creek. die zijn daar opgenomen.
Ja lijkt me wel wat om ergens af te spreken.
dit is mijn msn [EMAIL=“mariaisleytonfan@live.nl”]mariaisleytonfan@live.nl misschien makkelijker te praten.

groetjes Maria

Hey Tilly,

Ik wil van de zomer ook naar usa. Ik heb zelf als plan om een groot gedeelte per trein of vliegtuig te gaan reizen.
Ik wil ongeveer 5 weken in de usa blijven. Als je interesse hebt laat maar weten.

gr

Geert