Hey hey ik ben nieuw

Hallo mijn naam is Elly en ik zag de sticky over voorstellen dus doe ik even makkelijk…

Reizen, vakantie of emigratie?

Emigratie

• Verliefd, verloofd, verloren?

Verloren :wink:

• Welke landen heb je al bezocht?

Amerika,Indonesie,Singapore en aantal landen in Europa

• Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?

Japan,China

• Naar welk land wil je nooit meer?

Niemandsland

• Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?

Een vlindermes?..

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?

De mensen van Indonesië ontmoeten

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?

Vastzitten op het vliegveld van Hawai een paar dagen

• Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…

Delta

• Mijn favoriete luchthaven is…

Ik denk Japan…of Singapore

• Mijn favoriete land is…

Indonesie

• Mijn favoriete stad is…

Groningen of Padang

• Wat zijn je hobby’s?

Games,Reizen natuurlijk,schrijven,computers,fietsen, en hopelijk motor rijden zodra ik mijn motor rijbewijs heb

• Wat wil je verder nog kwijt?

Ik heb nog een aantal lege flessen , maar dat was het zo dacht ik wel.

Hoi Elly,welkom op wereldwijzer!
Hoe waren je ervaringen met het land Singapore,zijn ze zo streng als je een papiertje of kauwgom op de grond gooit,dat je een boete krijgt?
Nou ik las ook in je berichtje dat je eventueel op vakantie gaat naar Japan.
Heb je al het Japan Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest.
Succ6 nog met de voorpret,Elly !
groet,georgessiam.

Hey hey dankjewel!

Het gekke was dat ik in Japan was maar op het vliegveld alleen helaas :frowning: dus een halve dag daar en nog eens een keer. Zo dichtbij maar toch zo ver voor mij was het nog :slight_smile:

Singapore ja daar was ik zelf ook benieuwd naar, het is daar super schoon in ieder geval ! En ik was heel voorzichtig, ik werd alleen eens aangesproken op te dichtbij het hotel roken. Maar verder zag ik geen kauwgom politie, of politie. Misschien verstoppen ze zich goed. Ik durfde het niet te wagen volgens mij is kauwgom kauwen ook illegaal. Ik weet het even niet zeker meer. Maar ik bleef weg van de kauwgom :wink:

Singapore staat bekend om de hoge boetes die uitgedeeld worden voor sommige overtredingen. Het overtreden van het rookverbod, een peuk of afval op straat gooien, fietsen onder een voetgangerstunneltje en zelfs het eten of drinken in een metro kunnen je een flinke boete (van honderden euro’s) opleveren. Kauwgom mag je wel in privébezit hebben maar niet kopen of verkopen.