Beste lezers,
Wat was nu jullie hoogtepunt afgelopen seizoen?waarvan je dacht…yes…dit is het…een moment van geluk…
Deel het met ons…
Beste lezers,
Wat was nu jullie hoogtepunt afgelopen seizoen?waarvan je dacht…yes…dit is het…een moment van geluk…
Deel het met ons…
Sorry Hans dit jaar heb ik geen moment van geluk gehad!!!
Alleen maar ellende, dus ik ga voor volgend jaar…
Toen ik in Cesme op de kantelen stond met mn vader, in mn ooghoek(nou ja zo ongeveer) mn moeder en mn man een ijsje op een terras zag eten en mn vader genietend over de haven van Cesme zag kijken…(dat neemt NIEMAND me meer af!!!)

toen ik, na 12 uur vertraging, landde op Antalya en toch nog een paar daagjes bij mijn “zoon” en zijn ouders kon zijn.Had ze te lang moeten missen
Toen ik met mijn vriend in Buyukada was. Vooral het uitzicht vanaf de kerk over Istanbul en het eiland. Dit zal ik niet gauw vergeten.
Beps…mooi foto…indrukwekkende man,je vader…
Raak…"zoon’'tussen haakjes?
Hans : is ex van mijn dochter maar zie hem nog steeds als mijn schoonzoon, ik blijf zijn 'mam’en hij mijn “zoon”
En dan wel te weten dat die man die daar staat gewoon 78(1/2) is!!!
Ik teken ervoor zo oud te worden… Gewoon nog saampjes met mams op vakantie enzo…
Echt MIJN moment!!!
Ik denk dat iedereen mijn moment nog wel weet.
Dat mijn kokkie die zware operatie moest ondergaan, waardoor ook veel plannen in duigen vielen, maar achteraf en met jullie steun, alles weer goed is gekomen. En ach… achteraf… is dit nog niet eens zo erg, als wat sommigen van ons moesten/moeten meemaken, maarja… thats life, zeggen ze dan!!
Hopenlijk gaat het voor een ieder van ons nu goed tot het eind van dit jaar en volgend jaar nog beter.
Dat is mijn wens!
:kus: Allemaal.
Ik denk dat ik met dit onderwerp iets losmaak…iets menselijk,wat soms/niet Turkije te maken heeft,maar wel moet kunnen…mijn moeder…78 jaar…samen met mijn toekomstige schoonzus.
Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik haar zie/spreek…ze is mijn waarde en mijn moment.
Mijn moment van geluk was toen ik eindelijk onder de Twin Towers in Kuala Lumpur stond… Echt had daar zo naar uitgekeken!!
En oh ja… wanneer ik het ook heerlijk vond: toen ik in mijn hangmatje op een strand in Mexico over de zee lag uit te kijken ![]()
Hieronder mijn foto van Kuala Lumpur…
Mijn geluksmoment heeft dit jaar al 5x plaatsgevonden! Das nl. elke keer dat we Marmaris binnen komen rijden…dan overspoelt mij een absoluut geluksgevoel, zo van Ha…ik ben weer thuis!
En verder ben ik absoluut gelukkig als we weer eens als gezin met elkaar aan tafel zitten. Dat gebeurt, met 2 uitwonende kinderen, niet zo vaak meer. Dus dan zit ik als een echte moederkloek helemaal te stralen en ben dan dankbaar en gelukkig!
Mijn geluksmoment… Het zwemmen met dolfijnen in Jamaica, had er erg naar uitgekeken en het was geweldig. Was een absoluut moment van geluk.
Om na 3 jaar weer in Alanya aan te komen en te genieten van de vakantie. ( afgelopen zomer ) :zon02:
7 juli…dag dat ik in tr kwam wonen
Trouwens…wat een geweldige foto Cynthia!
Twee weken geleden, Erik op Gokyo Ri (5370m) met op de achtergrond alle grote Himalayareuzen. Laatste hoogtepunt van 3 weken trektocht en dus een moment om zeer tevreden aan terug te denken.
Crazy: Dankje!! ben er ook superblij mee!!! Hij is echt megascherp… en dat met een vrij simpel toestel ![]()
Zeker een bijzondere Cynthia foto, doet denken aan de batmanfilms (waarom weet ik niet, ik heb die films niet eens gezien).
Toestel zegt niet zoveel, ergens zijn en dan denken: laat ik eens afdrukken, dat is het.
Mijn geluksmoment dit jaar???
**
Ik kan er meerdere verzinnen, zoals toen ik 5 weken geleden op de boot de Blue cruise maakte langs de Turkse kust. Dat was erg prettig…
Of toen ik mijn huidige vriend A leerde kennen, en nu merk dat we steeds meer naar elkaar toegroeien, en onze relatie steeds hechter wordt…
**
*Maar, wat mij echt gelukkig maakte, was van het voorjaar, toen mijn ex-man ongeveer een week uit huis was, na ongeveer een jaar van ruzie en ellende. Ik zat in MIJN eigen huiskamer, met m’n 2 honden naast me op de bank, en m’n 3 katten in het zicht, die lui lagen te slapen. Toen kwam er zo’n rust over me heen, en realiseerde ik me dat deze scheiding het beste was wat me op dat moment kon overkomen, en dat ik nu eindelijk verder mijn leven in kon gaan richten zoals ik dat wilde. *
**
Alleen zijn is niet zo erg als ik eerst dacht, het heeft ook erg veel voordelen. En vooral nu, met een lieve vriend als LAT relatie. En veel lieve vrienden en vriendinnen om me heen.
**
Idd, Hans, zwaar onderwerp, poehee…