Wat was je "moment" afgelopen jaar?

Dagen van bezinning…terugblikken op het afgelopen jaar…driving home for christmas en terugdenken;alles overzien…

Het moment van mij was op een woensdagmiddag in maart in Side…totale eclips…

Wat was het van jullie?

Mijn bruiloft 25 augustus wat voor mij ook nog als extra het eindpunt was van een langere moeilijke periode.

Ik heb dit jaar weinig hoogtepunten mogen beleven, maar een jaar wat rondkabbelt eigenlijk.
Hoop dat ik het volgende jaar wel een hoogtepunt mag krijgen, de dag dat ik mijn zoon weer veilig in mijn armen kan sluiten als hij weer terug mag komen uit Afghanistan, maar eerst moet hij er nog naar toe…nog een week of 12 en dan gaat hij.

viva;we leven mee met je…

beaam :nod:

Heb 2 van die momenten gehad, vorige week maandag. De dag dat het koopcontract van mijn vaders huis werd getekend, na een hele roerige periode. Maar afgelopen zaterdag, de dag dat we de as van mijn vader hebben uitgestrooid in noorwegen, was een dag van terugblikken, maar ook van vooruitkijken.

poehee heb wel een paar momentjes gehad

zondag 11 feb 2007: thialf heerenveen. Sven Kramer schaats in een uitverkocht schaatstempel naar een fenomenaal wereldrecord op de 10km, wordt allround kampioen samen met ireen wust…
erg gaaf

vanaf 4 sept: 2 mnd van onmogelijke hoogtepunten (5249 meter) en dieptepunten (ziek in de gobi)
14.000 km per spoor door azie. de leegte van de gobi, chinese muur en verboden stad. hemeltrein naar Lhasa. Lhasa zelf. prayerflag ophangen op 5.249 meter. slapen bij het hoogste meer ter wereld, vallende ster, de 1e blik op de himalaya, zonsondergang bij everest, slapen op everest.
paragliden en raften in nepal. olifanten voeren, rijden EN wassen in de rivier. tijgers aaien in thailand.
en bij terugkomst staan de mensen die ik het meeste lief heb me op te wachten op de luchthaven

afgelopen zondag ook nogal een fenomenale dag gehad, wederom in heerenveen…

ja 2007 was echt een jaar van mega mooie hoogtepunten! had 2006 toch wat behoorlijke minpuntjes, 2007 was echt meer dan de moeite waard… laten we hopen dat 2008 op een ander niveau geweldig gaat worden. niet alleen voor mij, maar voor iedereen!

Ook bij mij waren er geen “echte” hoogtepunten in 2007. Of misschien wel de dag dat ik hier warm ontvangen werd ? :wub:

Mijn hoogtepunt van dit jaar was 07-07-07 :wub:
Ons lieve kleine ventje geboren en ook nog op die mooie datum.

Iedere dag is voor mij een hoogtepunt.

Maar als ik er dan toch een mag noemen wat een behoorlijk hoogtepunt voor mij was, was:

De Meeting van 18 november, met al die heerlijke WW-wijven en een heer. Dat vond ik leuk! :dag:

Hey, leuk onderwerp. 1 Van mijn hoogtepunten was vandaag, zoonlief heeft zijn rijbewijs gehaald (in 1x). Ben natuurlijk superblij voor hem…!
Ander hoogtepunt was dat we in mei eindelijk de Tapu kregen voor ons appartement in Marmaris. Belangrijk document wat je nodig hebt als je het ooit weer wilt verkopen. Heeft slechts anderhalf jaar geduurd voordat we die kregen…tsa Turkije hé!
Absoluut dieptepunt was 2 weken geleden toen mijn buurmeisje is overleden, alle andere dingen zijn dan opeens helemaal niet belangrijk meer.

Vanmorgen toen ik een mailtje van de fokker kreeg dat er een pupje geboren is… een pupje waar we al bijna 1 jaar op wachten…

Mooi beps…gefeliciteerd…

Beps;je moment en kerstkado…

beps : helemaal gelukkig nu ! Proficiat !

Mijn 1ste hoogtepunt was toen mijn lover mij 22 januari ten huwelijk vroeg.
Mijn 2de is dat hij op 15 november te horen kreeg dat hij een toeristisch visum kreeg voor 60 dagen.
En mijn 3de is dat hij 4 december aankwam op schiphol en we dus nu bij elkaar zijn t/m 01 februari

Het behalen van mijn diploma en het eindresultaat van mijn kaakoperatie