Het is uit met mijn vriend.

Hoi Forum leden,

Ja helaas ik ga niet meer in oktober naar mijn vriend toe in Fethiye.
Ik heb er een punt achter gezet,ik had ineens zo veel twijfels gekregen over onze relatie. Daar kan ik niet mee verder gaan.
Als je gevoel niet goed is,dan kan je beter maar stoppen.
Zo jammer had er zo zin in om heen te gaan en elkaar op nieuw te zien.
Maar ja als je vriend om geld begint te vragen,zodat hij een auto kan kopen. En verder wilde hij alles wel erg snel geregeld hebben,vond ik.
Begon al snel over trouwen en al een paar keer gezegt dat ik het rustig aan wilde doen. Het gaf me een vreselijk beklemd gevoel.
Inmiddels is de vakantie geannuleerd.
Tjsa heb al eerder een turkse vriend gehad en die begon ook toen om geld
te vragen. Was nog een stuk jonger en heb toen geregeld wat overgemaakt naar hem. Tsja als je verliefd bent doe je soms domme dingen. Heb er wel van geleerd,want ik zou nooit meer zo maar geld over maken naar iemand. Ik hoop dat jullie forum leden meer geluk hebben met jullie turkse vriend. Groetjes Kirmizi

He wat balen meid!!

maar zoals je zelf zegt,je moet voor jezelf kiezen.
Kom je erachter dat je dit niet wilt kun je er beter mee stoppen,
Maar dat wil niet zeggen dat het niet pijnlijk is…dit had je niet voorzien zo toch!

Wens je sterkte!

Heey,

Wat jammer dat jullie relatie afgelopen is. Maar ik ben wel blij voor je dat je zo verstandig bent geweest om er een punt achter te zetten. Veel mensen hebben de kracht niet om dat te doen en blijven er jaren inhangen voordat ze de knoop door kunnen hakken. Dat maakt de pijn natuurlijk niet minder erg zoals saskia ook al zegt, maar soms moet je met je verstand handelen en niet met je hart.
Veel sterkte!

X Missmarmaris

Dank je wel voor jullie reactie’s.
Ja ik ga gewoon maar weer door met mijn leven.
Gisteravond heeft hij nog gebeld,hij probeert het gewoon weer.
Met de vraag of ik hem wil bellen,maar dat zie ik niet zitten.
Krijg je weer een mooi verhaal,en dan moet ik oppassen dat ik
er niet weer induik. We zullen er niks mee opschieten,dus wat
heeft het dan voor zin. Maar het is moeilijk hoor,als je ze stem weer hoort enzo. Moet mij dan sterk houden.
Of hij laat mijn mobiele telefoon weer een paar keer overgaan.
Doei groetjes

Blijf sterk! Je hebt het goede gedaan door er een punt achter te zetten, erg sterk van je.
Natuurlijk is het moeilijk als je zijn stem weer hoort, je bent toch nog verliefd op hem!
Houd het vol hoor, je bent op de goede weg, je kunt het!

Super van je.

dat heb je good gedaan meid… en ik wil heer zeggen DOEN GRAAG NİET ZO STOOM…EN ALS ZO MAN ( ? ) VRAAG GELD BLİJ ZİJN BUURT UİT… EN TURKS BÖYLE TÜRKLERDEN NEFRET EDİYORUM BUNLAR BİZİ KÖTÜ GÖSTERİYOR ZATEN…

Erg spijtig om te horen ! Maar weet jij misschien hoelang het ongeveer duurt tot dat n brief vanuit NL in Alanya is ?

1 a 2 weken

Tnx !

Als je geluk hebt…

Joah, ik hoop het!

Ik hoop het ook voor je!

Dankjewel. :smiley:

Goed gedaan meidd … Sterkte :slight_smile: & macy Nou maar wachte op antwoord he :wub::wub::wub:

Trouwens mensen hoelang ging eenelfje eigenlijk ?