Het grote TWEET topic

Eerst ff koffie…

Eten aan het koken!

eten al achter de kiezen

Kindjes zo naar bed! :slight_smile:

@georges, haha, daar word je niet gelukkig van!

Even wat te eten maken…

WTF. :retard:

Beetje wazig verhaal weer…

Ja, dat was de kleine WTF… de grotere WTF kwam bij het lezen van dit artikel:

Al vijf keer eerder is er een crash veroorzaakt door een piloot die het niet meer zag zitten.
En dan is er nog die MH370, waarvan er ook het vermoeden is dat de piloot de hand heeft gehad in de verdwijning…

Vage shit

Iets anders,
Nederland heeft met de hakken over de sloot een gelijkspel geforceerd tegen de Turken ! 1-1
De Belgen hadden een makkie tegen de Cyprioten en wonnen de partij met 5-0

#HiddinkOUT

Goddank hebben we onze reserve Hollanders nog inderdaad… Die halen Frankrijk een stuk makkelijker.

Ik hoor het me nog zeggen in reactie op de uitbreiding van het aantal deelnemers aan het EK in Frankrijk met 8 stuks, waardoor zelfs de nummers 3 zich kunnen kwalificeren:
“Jeetje, het is moeilijker je NIET te kwalificeren dan wel”… blijkbaar zoekt oranje altijd de moeilijkste oplossing…

Ik zie het somber in voor de toekomst van Oranje als er verschillende belangrijke voetballers o.a : Wesley Sneijder,Klaas-Jan Huntelaar,Robin van Persie en Arjen Robben hun voetbalschoenen aan de haak hangen.
Dit in schril contrast met het Belgische elftal,dat al verzekerd is van goede spelers voor de toekomst.
Vroeger hadden wij Belgen schrik als we weeral in een poule terecht kwamen met de Nederlanders,maar gelukkig zijn die tijden veranderd.

Ik niet, talent zat in Nederland. :slight_smile:

Overigens staat Belgie net als Nederland 3de in de poule.

Met één match minder gespeeld !
Dinsdag as; word Israel opgepeuzeld en staan we gelijk eerste samen met Wales ! :biggrin:

Zou mooi zijn als je gelijk krijgt.

Hier maak je geen vrienden mee Zaan…

Ik denk dat het met de toekomst van oranje wel goed zit. Er zit best nog wel wat jong spul achter.
Je hebt alleen de juiste coach nodig, die bereid is het vaste systeem van Oranje op te offeren als hij geen spelersmateriaal heeft dat dat spel kan dragen.
Kijk naar van Gaal… Mijn voorspelling was dat Nederland in Brazilie als ze een goede dag hadden de achtste finales zouden halen, waarna Brazilie ze naar huis zou schoppen.
Had je me van tevoren verteld dat ze derde waren geworden, dan had ik een zelfknuffelpakje voor je gekocht…

Wow , Rien…