Voetbal is toch al jaren geen hol meer aan. Als je al boos naar die gasten kijkt vallen ze al om, en dan gaan ze ook nog liggen rollen alsof er een been geamputeerd moet worden… Nee, spannend hoor.
Klopt… wat dat betreft zouden de organisatoren van de Oscar uitreiking eens wat voetbalwedstrijden moeten kijken, daar zitten enkele grote acteurs tussen.
Dat is ook één van de punten van het voetbal waar ik een hekel aan heb. Laten die voetballers eens een voorbeeld nemen aan wielrenners… die krijgen een hoop minder geld voor hun sport maar zijn wel een heel stuk minder pijngevoelig.
Het lijkt mij wel leuk als voetballers mee zouden trainen met wat rugbyers van Zuid-Afrika of Nieuw Zeeland… :biggrin:
Bah, half ziek vandaag en daardoor niet echt veel gedaan. Klinkt best lekker voor een keer, maar aangezien ik een paar deadlines heb niet echt handig…
Tis ook weer om ziek te zijn
Dat was een lekker bakkie ![]()
Beterschap Jenny :zon:
Dank! Het gaat wel weer.
Vandaag dagje thuiswerken voor mijn werk in Utrecht, en morgen weer voor de klas in Amersfoort.
Fijne Paasdagen toegewenst uit Bali :zon02:
Jij ook!
Al gewend in je nieuwe huisje?
Dat was een gezellige inloopproeverij bij de lokale slijter ![]()
Hoi Paulientje,nog prettige paasdagen toegewenst,en sorry dat ik je een beetje heb verwaarloosd.
Dikke knuffel,
Georges. !
http://tekstplaatjes.us/knuffel/knuffel01/knuffelplaatje156.jpg
Vrolijk Pasen iedereen!
:kus:
Maak je daar maar niet druk om Georgie, ben veel te blij dat het beter met je gaat !!! Knuffel terug:kus::kus:
Jij ook (en iedereen hier verder uiteraard ook)
Geweldig weertje vandaag! Mag best nog even duren!
Weinig van het mooie weer gemerkt vandaag… Druk aan de klus
En ja hoor… de mooiste dag van het jaar en ik had weer eens iets gepland dat zich helaas binnen afspeelde… Waarom kan er in mijn agenda niet gewoon vast neergezet worden of het die dag mooi weer is of niet…
Vandaag geen weer voor het terras, helaas!
In den Haag schijnt de zon.