Ik haal helemaal niks op. Oud en wijs genoeg… en vanuit Roermond?!
Kijk even op ns.nl.
In ieder geval bussen tussen Sittard en Weert/Roermond. Ik weet niet of Roermond - Venlo gaat
Mijn pappie haalt me wel op als er geen trein rijdt. :hihi:
Sterker nog: Mijn pappie haalt mij ook nog op als er geen trein rijdt (hoewel de precieze vertaling luidt: Mijn vader regelt dat mijn moeder in de auto stapt om mij op te halen. )
Nu moet ik eerlijk zeggen dat het maar heel zelden voorkomt dat ik in een trein zit (nu komt het weer wel veel vaker voor dat een trein net iets heeft als ik erin zit, maar dat is een ander verhaal): Ik geef de voorkeur aan auto en fiets.
Lief! Zou de mijne niet doen…
Ik ben wel een keer door mijn vriend opgehaald in den Bosch toen ik daar met ruim 4 uur vertraging strandde. (Ik moest naar Utrecht.) Die treinrit was dramatisch!
Nou ik voel me prima,alleen moet ik heel veel rusten van de dokter.
Zal blij zijn dat we een paar weekjes verder zijn,dan kan ik terug wat meer berichtjes posten op wereldwijzer.
Voor de rest lees ik een boek en wat televisie zien.(saai)
Zou graag eens een frisse pint willen drinken,maar blijkbaar mag dit ook niet.(medicatie)
In iedergeval maak er nog een prettige weekend van Daniella !
groetjes,Georges.
Ik snap je behoefte aan een pint, maar nog even geduld! Gaat helemaal goed komen, Georges! ![]()
Jij ook een prettig weekend en wel veel rusten!
-
-
- Updated - - -
-
Hier andersom, opgehaald door (inmiddels) man toen de trein in Utrecht strandde en ik naar Den Bosch moest. Alles lag plat door de sneeuw.
Ach… Auto’s kunnen ook stuk, files zijn er overal dus op zich is de trein niet zo slecht. Alleen je bent nogal afhankelijk van de NS en bij de auto heb je nog beetje eigen regie. ![]()
Eindelijk een dag vrij, sinds 5 weken. Heeeerlijk
Waarom vloeken de oranje knoppen van ‘nieuw onderwerp’ zo met het oranje van premiumreisaccount?
(Ik zit voor het eerst sinds lange tijd vanachter de PC op het forum.)
Dat was een leuke proeverij in leuk gezelschap :biggrin:
Eventjes off the record!!!
In verschillende examencentra in India worden er momenteel examens georganiseerd aan het einde van het middelbaar onderwijs. In een school in de Indiase stad Hajipur werd spieken naar een hoger niveau getild. Ouders en vrienden van studenten vonden er niet beter op dan de schoolmuren te beklimmen om de correcte antwoorden in te fluisteren of briefjes door te geven. Agenten die buiten het schoolgebouw stonden, werden gewoon omgekocht.
Jenny heb jij dit artikel ook gelezen en wat vind jij er van?
Ooit al spiekende leerlingen betrapt in jou klas?
Poeh… weer vliegtuig crash!
160 slachtoffers hoorde ik…
Hoi Jenny,ik had nog een school artikel geplaatst in het topic "wist je dat "in het reiscafe.
Graag je mening hierover Jenny!
Plaats hem even hier, liefje, ik doe niet aan wistjedat.
Zal ik straks doen Jenny,ben nu me aan het klaar maken.(afspraak ziekenhuis)
groetjes
, Georges.:dag:
Succes!
Ik heb vandaag een lange dag. Nu werken tot 16.45, snel fietsen en dan cursus tot 21.00…
Ikke tot 12:00 werken. Dan twee daagjes vrij, dan weekendje werken.
Artikel naar het tweet topic verplaatst zie post 1845