in rook op gegaan…
lol2
Morge!
Jij ook een goede morgen
Goedemiddag!
Hoi Daniella ! :dag:
Hoe is het weer momenteel in Alkmaar?
Hier in het noorden van Antwerpen is het lichtjes aan het regenen.
Nog plannen voor het weekend,of doe je het wat rustig aan?
Ik ben in Den Bosch op dit moment. Hier regenachtig, al brak net de zon een beetje door.
Geen specifieke plannen voor dit weekend. Gisteren al een shopdagje gehad.
Kwam in de trein nog een paar Engelse voetbalsupporters tegen, eentje wilde me kidnappen om het weekend samen in bed door te brengen. Hij zou er zelfs de voetbal voor missen. :lol:
Hoe gaat het met jou, Georges?
Hier in Tukkerland hebben we al enkele forse buien achter de rug, tussendoor even een half uurtje heerlijke zon, had net plannen om de racefiets te pakken, maar gezien wat er nu weer valt gaat het op zijn hoogst de mountain bike worden, maar met eenb oek op de bank klinkt ook niet heel erg verkeerd.
Racefiets op rollerbankje in de kamer, beetje trappen en boekje erbij. Kan prima hoor!
Kun je beter een boek over fietsen lezen, minder vermoeiend…
Ga voor de optie van Zaan… Nog even mijn wielerlectuur doorbladeren… Heb “Ventoux” nog liggen en “Vrouw en fiets” (laatstgenoemde is werkelijkwaar een aanrader.
Vrouw en fiets kunnen soms hele leuke plaatjes opleveren… :biggrin:
Ik zit in de NS-bus. Hopelijk ben ik bijna in Weert, dan mag ik met de trein verder.
Vrouw in bus dus ![]()
Vrouw in trein is meer fijn!
En daar zit ik nu ![]()
Succes met de rest van je reis
Ik rijd weg uit den Bosch, nog een half uurtje tot Utrecht.
Ondanks de vertraging twee blogs geschreven vandaag. Morgen foto’s uitzoeken en dan kunnen ze naar de sites waar ze voor zijn (duikeninbeeld.tv en verkeersbureaus.nl).
Ah, weer problemen op het spoor. Hoef ik mijn dochter weer niet thuis te verwachten dus…
Die ga jij toch netjes ophalen…
Van mij waren allemaal geplande werkzaamheden.