Het grote TWEET topic

Mailen is altijd goed, maar soms wil je direct antwoord…

De sneeuw smelt lekker :slight_smile:

Tot hoe lang duurt die ellende nog Georges? Al een einde in zicht?

Krijg trek…

Voel me slecht momenteel.

Ken er nog een…

voel me weer iets beter na mijn heftige slijmbeursaanval die afgelopen donderdag mijn dagplanning ietwat (behoorlijk) in de war geschopt heeft.
Kon donderdag en vrijdag gewoonweg niet meer lopen, elke beweging zorgde direct ook nog eens voor krampaanvallen in de heup. Was niet echt grappig.
Maar een dieet van 3x diclofenac en 8 paracetamols per dag werkt wel (hoewel ik net zo lief een flinke bel alcohol als pijnstiller zou nuttigen)

Opzich ook bijzonder. Diclo zijn net kleine M&M’s, doen helemaal niks bij mij…

Nou, bij mij geven ze me in ieder geval nog een leuke huiduitslag.
Pijn was zaterdag eigenlijk compleet weg, maar inmiddels begint het weer te zeuren… Wellicht maar een zak m&m’s halen, misschien werken die beter.

Huiduitslag is altijd leuk… not!
M&M’s werken altijd :biggrin:

Klopt, zelfs mijn weegschaal wordt wild als ik te hard in de M&M’s duik :drugged:

:biggrin:

[ATTACH=CONFIG]81949[/ATTACH]

Nee, ik ben van de snoepjes af, mag me weer alsvanouds gaan verdoven met alcohol :biggrin:

Helaas nog niet van alle kwaaltjes af, zo is mijn linkerknie al anderhalve week compleet “doof”. Het gevoel alsof ik er een hele tijd een blok ijs op gehad heb ofzo, compleet gevoelloos. En om het leuk te maken heeft het andere been een hamstring die nogal laat weten aanwezig te zijn… we blijven lachen

Alcohol is altijd goed. Ik snap niet waarom er op sommige medicijnen staat dat je moet oppassen met alcohol :wacko:

Het is zaterdag voor avond en ik lig al in bed.

Lang niets van je gehoord Georges, Hoe is het er nu mee? Het feit dat je nu al op bed ligt voorspeld niet veel goeds…

Ik ben fel verzwakt naar al die chemokuren,moet terug aansterken.
Ben zelf te moe om te typen op het klavier,daarom dat ik mijn berichtjes kort houd,Hanneke !

Sterkte dan maar weer.
Is er iemand die ervoor zorgt dat je een goede maaltijd binnen krijgt?

Kak een beetje in… :slapen: