Gek is dat toch: daar heb ik hier geen problemen mee…lol2:zon02:
¡Buen finde!
Gek is dat toch: daar heb ik hier geen problemen mee…lol2:zon02:
¡Buen finde!
:biggrin:
Geluksvogel haha, wij moeten nog een paar maanden wachten :zon02:
Was het maar een auto sneeuwvrij maken… zucht…
Garage onder het huis, dus eerst hele oprit sneeuwvrij maken. Daarna kon ik ook nog even drie boomtoppen en vier heel grote takken uit de tuin verwijderen… In het bos zelf schijnt het slagveld nog groter te zijn.
Welke sneeuw?
Serieus? Heeft het noordelijk van 020 niet gesneeuwd??
Hier meer dan 5 centimeter en vannacht wordt er meer voorspeld…
Momenteel worden mijn twee grasmaaiertjes lichtelijk bedreigd door een andere boomtop die morgen waarschijnlijk nog naar beneden komt… Lichtelijk… kans dat het fout gaat schat ik op 5 procent. Als de wind blijft waaien zoals nu, dan zal de boomtop het hok net niet raken.
Yup, ik denk zeker dat er meer kleuters in die klas zitten… zucht.
Over opties gesproken… ik mis de “bedankt”-knop tegenwoordig op wereldwijzer… of zie ik iets over het hoofd???
Raar… ik vond het altijd een vriendelijke optie, als mensen me ergens mee geholpen hadden, ze gewoon even bedanken… Jammer.
Ik heb liever een geschreven tekstje met een bedankwoordje dan die bedank button.
En eigenlijk heb je daar ook wel gelijk in, maar in het geval iemand anders mij in het GB-forum helpt met een (vollediger) antwoord dan dat ik gegeven heb, dan vind ik een "bedank"button drukje toch wel op zijn plaats, maar om dan heel uitvoerig die persoon te gaan bedanken… wil hem of haar ook weer niet direct afschrikken
Ik vind dit persoonlijker Hanneke,maar ja wie ben ik …![]()
Rustdag :o
[ATTACH=CONFIG]81122[/ATTACH]
Dat was n drukke dag…
Plensbui ![]()
'HIer nog niet
Nou ff genoeg van dat telefoneren…
Dan hang je toch op
Dat gaat niet he, soms moet je die instanties gewoon bellen…
Ja, maar als ik instanties moet bellen, dan zorg ik wel dat ze het zo moeilijk mogelijk gaan krijgen.
Als ik moet bellen heb ik trouwens eerst al een heel mailtraject afgewerkt… Altijd fijn om dingen zwart op wit te hebben… daar heb ik menig instantie mee om de oren kunnen slaan.
Momenteel ben ik nog hard in de slag met de NS.
Had zowaar twee weken geleden enige vooruitgang geboekt, maar daarna volgden de vaste mailtjes weer met de tekst: “helaas zijn we er niet in geslaagd om binnen vijf werkdagen uw mail te beantwoorden”.
Eerste melding stamt dan ook pas vanaf 22 oktober 2016…