Het grote TWEET topic

Nu al 7 verwijderd van het antwoord op alles…

Is dit een cryptische manier om te zeggen dat je volgend jaar op deze tijd Abraham ziet??

sssst…

Ik zeg niets…

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

:biggrin:

Ik heb goed en slecht nieuws !
De tweede chemokuur heeft aangeslagen,de tumoren zijn verkleind,dat wilt zeggen dat ze operatief worden verwijderd !
Slecht nieuws,ik moet vrijdag morgen onder het mes en dat wilt zeggen dat ik een paar dagen offline ben op wereldwijzer.
Geen laptop of mobieltje neem ik mee,dus moeten de andere admins maar voorlopig een tandje bijsteken om alles in goede banen te leiden hier op wwz.

Dat noem ik geen slecht nieuws! Dat noem ik hartstikke goed nieuws.
Kan jou al dat gepeupel hier op wereldwijzer schelen, jij hebt een grote kans dat je van je tumoren afkomt, dat is het enige nieuws dat geld!

Sterkte komende vrijdag (en de dagen daarna met het verdere herstel). We hopen snel weer goede berichten van je te horen!

Bedankt Hanneke !!
Dikke kus,Georges.

Geweldig nieuws Georges! Ik sluit me helemaal aan bij Hanneke haar woorden.

Maar die kus hoeft niet hoor :biggrin:

Nou voor jou geen dikke kus Rien,maar een heerlijke Pad Thai… !

https://www.thailandblog.nl/wp-content/uploads/Pad-thai-250x250.jpg

Oh… mag ik ruilen… Pad Thai… mjamm

We delen m gewoon :wink:

Mjam, your place or mine :slight_smile:

Das heel goed nieuws Georges! Sterkte vrijdag!

Bedankt Thijs ! :chin:

Sterkte morgen Georges!

Bedankt Rien,zal het nodig hebben !
Geen enkele operatie is zonder risico’s heeft de dokter me verteld. (ben eerlijk gezegd heel bang Rien)
Wat ik weet dat de operatie zo’n 3a 4uur gaat duren en dat ze een stomazakje gaan plaatsen nadien.

Wens de chirurg dan maar succes. Hoe beter hij het doet, hoe beter het voor jou is!
En dat stomazakje… daar moet je schijt aan hebben (sorry, erg flauwe grap)

Nou ik weet dat je dit niet slecht bedoeld,Hanneke ! :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]82029[/ATTACH]