Mss Rien even een berichtje sturen?
Heb ik al gedaan, Jeroen!
Volgens mij is ie op vakantie… althans, zag berichtje over ver land voorbij komen.
Klopt, morgen naar Japan.
Lotte is op de hoogte.
have fun in het land van de rijzende sun
Wat heb je precies met Lotte afgesproken? Ik neem nl rol van community manager over, zie Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Nou Lotte,ging me informeren blijkbaar is ze het vergeten om me op de hoogte te houden.
Ook vind ik een kleine moeite om even te reageren in mijn persoonlijk berichtje Rien.
Hoe lang ben je weg,zodat ik tijdelijk het even voorstellen forum up to date kan houden,tot je terug bent.
Nog een prettige reis
Georges.
Ik stuur Rien ook nog ff een berichtje of ie het met jou kan regelen…
Is er trouwens nog een “Nu even niet” topic, of niet? Ik kan het namelijk nergens vinden.
Zag een nieuw topic langskomen van Georges, maar die zit inmoddels alweer in de prullenbak. Zit nu op de app, maar zal morgen ff zoeken.
Science cafe: auto-immuunziektes lezingen. Interessant.
Nou als mensen niet de moeite nemen om even hun absent te melden in het even nu niet draadje, dan trek ik daar mijn conclusies uit, Jeroen.
Rien heeft dat toch netjes gemeld. Bij Lotte en die was CM dus hij heeft volgens mij gewoon gedaan wat hij moet doen. Ik zie het probleem niet zo…
Als je door de regeltjes lees Thijs,dan is er een communicatie storing,niet van mij maar van andere mensen.
Ik ben een man van afspraken,laten we het daar bij houden.
Laat ik maar wijs even niets zeggen…
Georges stop ff zeuren. Jij bent degene die niet via pb te benaderen is/was, vandaar dat ik lotte maar even heb ingelicht. Dus wat betreft de communicatie storing, was je zelf de kink in de kabel…
Blijkbaar staat mijn knop uit betreffende privéberichten.
Zie dat ik alleen maar berichten krijg van de administrator van Wereldwijzer.
Dus je hebt gelijk Rien,dat ik niet bereikbaar was,daarom mijn excuses hiervoor.
Nog een prettige verblijf in het land van de rijzende zon.
Vrede op aarde… :wereld:
![]()
Ga nu alles gereed brengen voor de start van de Amerika Reisquiz 2016 :beef: