Het grote TWEET topic

Niet al het antibiotica is geschikt voor alle kwalen.
Voor Lyme zijn Ceftriaxon (per infuus in te dienen), Doxycyline en … nou ja, nog één die ik vergeten ben goed werkzaam.

BAM! :vak02:

Ik ben niet aan het aftellen, maar nog maar 9 tabletjes en ik :bier:…

Winnaar van de PLUS Taalreizen Reisquiz 2016 zojuist bekend gemaakt! :kampioen:

Was erg spannend! Kijk ook hier: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=200583

Nou van harte Schepers

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/animaatjes-gefeliciteerd-08033.gif

Bijna weekend :varen:

[ATTACH=CONFIG]78193[/ATTACH]

Ik zeg altijd maar zo: reisplatforms komen en reisplatforms gaan, maar Wereldwijzer blijft altijd bestaan! :vrede:

Nog een uurtje werken en we gaan naar huis.
Lekker lang gaan uitslapen en opstaan in de namiddag.
Zaterdag en zondag ook nog nachtdienst en daarna een hele week thuis.

Seoul is een prima keuze geweest…

Fijn voor je. Waterskien op slippers in een plasje water in de garage was een minder geslaagde keuze.

Eerste indruk nieuwe wereldwijzer app is positief!

1 like

beter dan voorheen? ik heb hem namelijk verwijderd, vond het niets.
hoewel nu ik tijdelijk ietwat onthand ben een app wellicht makkelijker werkt dan mijn laptop

Jup, beter dan de oude.

Je moet wel wat opties aanpassen, anders beetje schreeuwerig. Maar zelf aanpassen kan dus top!

Complimenten Jeroen & co!

Tapatalk had nieuwe versie uitgebracht en heb gister de Android versie in Google Play Store gegooid :beef:

De iOS versie is wat lastiger te uploaden, daar moeten we ook voor betalen om dat te doen, maar ik zal die jongen even inlichten dat dat ook mag gebeuren.

@theiz even voor mijn nieuwsgierigheid, wat precies heb je aangepast

De voettekst want anders krijg ik er twee. (M’n vaste desktopvoettekst maar daarboven ook die van de app.)

De voorbeelden van plaatjes uit discussies in het nieuwsoverzicht. Overzicht is zo stuk overzichtelijker.

Hele zooi pushmeldingen uitgezet.

Volgens mij was dat het wel.

O ja, aantal alerts uitgezet. Ledje, beltoon etc hoeft van mij niet. Zo belangrijk is wereldwijzer nu ook weer niet. :wink:

ah kijk, net die onderdelen waarom ik de app er weer uitgegooid had

Hmmm…ik wil die pushmeldingen juist aan hebben, maar werkt bij mij niet. Wil zo’n leuk rood eentje op de app als ik een nieuwe pb heb :-p

Een paar dagen geleden had Lotte me een berichtje gestuurd om 1 dag het even voorstellen forum over te nemen,omdat Rien afwezig was.

Ondertussen zijn het al **4 dagen ** geworden,graag wat duidelijk aub !!! (Lotte&Rien)

Met vriendelijke groet,georgessiam.