Het grote TWEET topic

Eejh Jeroen

Kijk jij keertje naar de reisfotowedstrijd. Lotte zou die doorzetten maar die is gestopt dus die loopt nu in de soep…

Lotte zou daarmee doorgaan dacht ik. Ik zal het nog ff navragen.

Ze heeft eerst tentamen. Wat moet er gebeuren dan?

Volgens mij is de voorronde afgelopen en moet de finale van start.

En dan moet er iets gebeuren dat alleen Lotte kan?

Nee maar volgens mij zou Lotte dat doen en zou Lotte controleren op fraude. Daar heb je nu eenmaal adminrechten voor nodig.

Tabbladen laden traag op wwz,zijn er nog mensen die moeilijkheden ondervinden ???

Zelf draai ik op Firefox Modzilla als webbrowser.

Ik heb er geen last van…? En gebruik Chrome. Mss lezen meer mensen je bericht als je het plaatst als apart bericht? Niet iedereen volgt het tweet topic (al zouden ze dat wel moeten natuurlijk :-p ).

Bastiaan heeft met Tropicare een quiz geregeld! :slight_smile: Inschrijftopic staat erop: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=200886

Al ingeschreven

Vanavond de nacht op tot volgende week maandag, pff…

Ben juist thuis gekomen van mijn werk.
Nu lekker gaan slapen, hopelijk belt er niemand me wakker.

Slaap je overdag net zo lang als dat je 's nachts slaapt? Het lijkt me zo lastig, lang overdag slapen.

Nou ik slaap gewoonlijk zo’n 4 tal uurtjes.
Maar vandaag heb ik amper 1uur geslapen omdat ze vollop bezig zijn om mijn dak te repareren.
Binnen 5 minuten me klaarmaken voor te gaan werken, hopelijk ben ik morgen wat meer online op wereldwijzer.

• Updated - - -

Nou ik slaap gewoonlijk zo’n 4 tal uurtjes.
Maar vandaag heb ik amper 1uur geslapen omdat ze vollop bezig zijn om mijn dak te repareren.
Binnen 5 minuten me klaarmaken voor te gaan werken, hopelijk ben ik morgen wat meer online op wereldwijzer.

Vier uurtjes is ook maar bar weinig, hoeveel dagen is dat dan maximaal achter elkaar dat je zo weinig slaap krijgt?

Werkze Georges! Op WWZ doe je echt genoeg hoor, rust ook goed uit. :wink:

Heb 6 dagen nachtdienst achter elkaar, Daniella!
Zondagnacht is de laatste en maandag morgen 6:00am zit mijn shift erop.
Maandag vrij en dinsdag terug werken maar dan dagdienst.

Zo weinig rust na een serie van 6 nachtdiensten is in Nederland strafbaar…

Minimaal 46 uur vrij na serie nachtdiensten volgens mij.

Dus dat zou betekenen dat je hier pas op woensdag zou hoeven.

Maja… wij zijn niet op het EK.

Nou ik werk niet in de prive Sjos,heb al eens 11 dagen achter elkaar gewerkt.(die dagen dat ik over mijn weeklimiet ga,spaar ik gewoon op.

Gaat veel tijd zitten in dat Tokyo…

Sent from my SM-G901F using Wereldwijzer mobile app