(origineel bericht op be-more.nl)
Het gaat zooo snel!
Hallo allemaal,
sorry dat ik nog niks van heb laten horen maar er is hier zoveel te doen en zoveel nieuwe en interessante mensen om te ontmoeten dat ik mijn blog een beetje vergeten was! Maar hier ben ik dan toch, maar voor even dat wel, want over elke minuten worden Jildou en ik opgehaald voor de eerste excusie naar Drakensbergen. Eigenlijk hebben we beide geen idee wat we moeten verwachten maar dat gaat helemaal goed komen, alles meemaken en doormaken dat is het motto!
Ik heb een heerlijke week achter de rug, met de grote en de kleine kinderen, ik mocht namelijk deze week op de Daycare staan. Echt super schattig en leuk die kleine kleurtjes en ow wat zijn ze lief als ze <strong>slapen</strong>. Ook al engelse les gegeven en eigenlijk weten ze al best veel! Verder zijn we bestolen door apen, hebben hard gelachen bij de allyoucaneat pizza en heb ik verloren van Peter met tafeltennis( maar ik ga nog een keer winnen!)
Na het weekend laat ik weer weten wat ik allemaal heb meegemaakt maar voor nu moet ik stoppen, de auto wacht!
-xx- Daphne
Alle reacties zijn welkom, want thuis missen doe ik toch wel een heeeeeel klein beetje.