Having a good time!!

(origineel bericht op be-more.nl)

Having a good time!!

Lieve allemaal,
Het is al even geleden dat ik een blog heb geplaatst. Eigenlijk gaat vooral ook alles zn gangetje hier. Dat is een goed teken dus! In de ochtend geef ik of Jamie A. les en doen we ook vooral praktische dingen met de kinderen. Deze maand krijgen ze bijvoorbeeld les in het thema planten. We hebben vorige week grote bloembakken die hier al stonden beschilderd met de kids en zijn gister naar het tuincentrum geweest om planten van te kopen. Ze moeten nu de planten zelf verzorgen en ook de zaadjes die we gepland hebben in de gaten houden. Erg educatief dus en leuk voor ons :slight_smile: Ook zijn we deze week begonnen met het opknappen van het grote gebouw beneden. Dit staat nu eigenlijk leeg, en hier gaat het activiteitencentrum binnenkort van start. De kinderen die thuis les krijgen (en mogelijk ook kinderen uit de community op termijn) krijgen gaan hier vooral met hun handen werken. Mooie dingen maken van frisdrankblikjes, houtbewerken etc. We hebben al veel werk verzet deze week. Fijn als je snel resultaat ziet :slight_smile:

Verder afgelopen weekend weer op safari geweest. Wat een fantastisch weekend!!! Het was bloody hot het weekend… We hebben vooral heeel veel dieren gezien. We hebben tot 4x toe leeuwen gespot, veel olifanten, buffels, neushoorns, zebra’s, giraffen etc. etc. Helaas van de Big Five het luipaard niet, maar dat maakte het weekend niet minder leuk. Weer helemaal opgeladen voor deze week gingen we voldaan naar huis… Echt genoten, maar ook weer fijn om thuis te komen. Komend weekend naar de Wildcoast, ik ben benieuwd…
Voor de rest is het vooral erg genieten hier. Van een gesprek met de oudste jongen (15 jr) en met eentje van 12 jr over hun toekomst en wat ze willen worden etc. Lekker op de trampoline liggen kletsen met de kids. Sommige jongens helpen met het maken van een facebook pagina. Met veel lol de kids helpen met huiswerk. Lekker op de bank zitten keuvelen met een paar jongens, maar bijvoorbeeld ook elke ochtend een ontbijtje op de veranda. Wat is het top hier!! Het einde van de eerste maand is eigenlijk alweer in zicht. Wat ben ik blij dat ik nog niet naar huis hoef… Ik geniet volop!!!
Liefs vanuit Toti! Kus Amanda

PS: bedankt voor jullie reacties, erg leuk om te lezen!!

(origineel bericht op be-more.nl)