Het begint toch wel echt weer...

Hooii,

Jullie zullen het gevoel ook wel kennen, sneeuw, dus ik wil WINTERSPORT !!!
Mijn vrienden gaan vanwege omstandigheden dit jaar niet, dus ik dacht, misschien kunnen we nog een leuk duo, trio of wat doen ook om de piste’s onveilig te maken.

Ik ben een 21 jarige HBO studente.
Ook ben ik iemand die graag met één van de eerste liften naar boven gaat, maar toch geniet ik s avonds graag van een biertje :wink:

Laat jij wat van je horen ;)?

Marjolein

Hoi Marjolein,

Ik heb ook zin om nog met wat mensen te gaan wintersporten (bv. laatste week van maart). Ik zat te denken aan het Zillertal, hou er van om veel te skiën, maar op z’n tijd een Weissbiertje (of warme choco) in een hütte (bij voorkeur geen Nederlandstalige muziek) gaat er wel in. Mochten we met meer zijn, dan hou ik ook van bordspellen (bv. Kolonisten).
Ik ben zelf 30 en WO afgestudeerd en werk nu als web developer. Ik moet wel even zien of ik vrij kan vragen, maar ik verwacht niet dat dit een probleem is (als ik tenminste niet te lang meer wacht).

Hallo Marjolein en Roderik,

Ik zou ook nog graag een week gaan skien, waar maakt me niet zoveel uit maar wel in leuk gezelschap om overdag buiten te zijn en 's avonds gezellig te eten en drinken. We moeten wel snel zijn, hoor graag van jullie!

Groet, Karel

Guys,

Ondertussen ben ik al geweest een weekje in Mayrhofen (wat overigens machtig mooi was xD), maar zou graag nog een weekje willen, Hebben jullie nog intresse, en zoja, welk gebied zouden jullie naar toe willen?

Groetjes!

Marjolein

Lucky you! Ik heb nog interesse en waar maakt me niet zoveel uit als er maar genoeg sneeuw ligt!

Groet, Karel