Het begint toch wel echt weer...

Hooii,

Jullie zullen het gevoel ook wel kennen, sneeuw, dus ik wil WINTERSPORT !!!
Mijn vrienden gaan vanwege omstandigheden dit jaar niet, dus ik dacht, misschien kunnen we nog een leuk duo, trio of wat doen ook om de piste’s onveilig te maken.

Ik ben een 21 jarige HBO studente.
Ook ben ik iemand die graag met één van de eerste liften naar boven gaat, maar toch geniet ik s avonds graag van een biertje :wink:

Laat jij wat van je horen ;)?

Marjolein

Hoi Marjolein,

Ik heb ook zin om nog met wat mensen te gaan wintersporten (bv. laatste week van maart). Ik zat te denken aan het Zillertal, hou er van om veel te skiën, maar op z’n tijd een Weissbiertje (of warme choco) in een hütte (bij voorkeur geen Nederlandstalige muziek) gaat er wel in. Mochten we met meer zijn, dan hou ik ook van bordspellen (bv. Kolonisten).
Ik ben zelf 30 en WO afgestudeerd en werk nu als web developer. Ik moet wel even zien of ik vrij kan vragen, maar ik verwacht niet dat dit een probleem is (als ik tenminste niet te lang meer wacht).

Hallo Marjolein en Roderik,

Ik zou ook nog graag een week gaan skien, waar maakt me niet zoveel uit maar wel in leuk gezelschap om overdag buiten te zijn en 's avonds gezellig te eten en drinken. We moeten wel snel zijn, hoor graag van jullie!

Groet, Karel

Guys,

Ondertussen ben ik al geweest een weekje in Mayrhofen (wat overigens machtig mooi was xD), maar zou graag nog een weekje willen, Hebben jullie nog intresse, en zoja, welk gebied zouden jullie naar toe willen?

Groetjes!

Marjolein

Lucky you! Ik heb nog interesse en waar maakt me niet zoveel uit als er maar genoeg sneeuw ligt!

Groet, Karel

Ik vond het Zillertal wel een mooi gebied, maar daar ben je dus net geweest. Ik hou van een gebied waar je een mooie tocht kan skiën, de pistes enige uitdaging bieden en niet te breed zijn. En verder waardeer ik het als er nog een beetje lokale après-ski sfeer is (dat viel me in het Zillertal destijds een beetje tegen, maar het skigebied is prachtig).

Hoe oud ben jij overigens Karel?

Roderik,

Andorra is dan zeker een aanrader, heel gevariërd, ik weet niet of je daar wel eens geweest bent?
Het is een ‘redelijk’ groot gebied, sneeuwzeker (en aprés ski met een Spaans tintje, bijzonder dus ;))

Groetjes,

Marjolein

Hoi Marjolein,

Andorra ben ik nooit geweest maar lijkt me wel leuk! Alleen wat verder weg. Ik ben overigens 46 dus wel wel ouder.

Groet, Karel

Valt best mee, andorra, kleine 1000 km. (als je vertrekt vanaf regio Breda). Voordeel van Andorra is dat je door kan rijden, en dat het geen filerijden is, bij de tunnels in Oostenrijk, of voor mourtïers in Frankrijk (groot voordeel vindt ik xD)

Maar laat maar weten welke week jullie nog zin hebben om te gaan, misschien kunnen we lekker met zn allen gaan !

Marjolein

Geen file is natuurlijk een voordeel maar met 1000km ben je er niet, vanaf Haarlem (woon ik vlakbij) is het bijna 1400km! Wel te doen natuurlijk. Andere manier om files te ontwijken is om van zondag tot zondag te gaan alleen dat kan niet overal. Voor mij komt de laatste week van maart of de eerste week van april het beste uit. Ik zal eens kijken of wat accommodatie kan vinden!

Groet, Karel

Bijvoorbeeld deze in La Plagne, vertrek op zo:
http://winter.bizztravel.nl/accommodaties/frankrijk/paradiski/la-plagne/residence-bellecote.html?fh_eds=ß&omitxmldecl=yes&fh_lister_pos=0&fh_refview=lister&fh_location=%2F%2Faccommodaties%2Fnl_NL%2Fa_groep%3D0%2Freistype%3Dweekski%2Fpersonen%3D3%2Fvertrekdatum%3D20130331

Of deze:
http://winter.bizztravel.nl/accommodaties/italie/la-via-lattea/sestriere/residences-club-palace-i-en-ii.html?fh_eds=ß&fh_start_index=72&omitxmldecl=yes&fh_lister_pos=74&fh_refview=lister&fh_location=%2F%2Faccommodaties%2Fnl_NL%2Fa_groep%3D0%2Freistype%3Dweekski%2Fpersonen%3D3%2Fvertrekdatum%3D20130323

Hoi allemaal,

Ik heb ook nog wel zin om nog een weekje te gaan snowboarden in het eind van maart. Ben een goede snowboarder en vindt het leuk een beetje door een gebied te gaan. Ook hou ik van een drankje en goed eten enzo.
En ik zou me graag aansluiten bij een leuke groep!

Groet,
Martijn

Hoi Martijn,

Als we nog iets willen organiseren moeten we snel zijn! Ik kom qua werk wel een beetje in de knel met vrije dagen, even kijken of het nog lukt.

Groet, Karel