Ik ben Kirsten, 24 jaar, ervaren skiër en ik zou deze winter graag op wintersport willen maar… niet alleen Mijn vrienden kunnen niet skiën of hebben geen tijd/geld dus waag ik hier een poging!
Ik ga het liefst begin maart een week naar Oostenrijk, wie wil er mee?
ik zit in het zelfde schuitje. Eigenlijk wil ik al 2 jaar weer eens op wintersport (alleen met school een weekje daar geweest 2 maal), maar helaas is het altijd moeilijk mensen aan te sporen. Er zijn er wel een paar en we hebben het er regelmatig over, maar het komt er eigenlijk nooit van.
Hoe vast zit je aan begin maart? Zelf zit ik met mijn stage vast aan mijn carnavalsvakantie (18-26 februari, al kan ik daar misschien nog enigzins mee spelen). Ik ben overigens 21 jaar (22 eind maart) en ik kan goed genoeg skiën. Ik heb weliswaar geen les gehad, maar ik kan in principe overal vanaf en ben ook langzaam aan off-piste en het funpark aan het bezoeken. Verder ben ik nog van plan deze vakantie naar Winterbergen te gaan voor een dag. Mocht het je leuk lijken zou mee kunnen gaan, weten we meteen of we een dergelijke vakantie zouden overleven ;).