Ik wil 7 maanden door Zuid-Amerika trekken en wie nog naar Midden-Amerika. Ik had de volgende route in gedachte: Brazilie-Argentinie-Chili-Peru-amazone-Ecuador-Colombia.
Ik heb geen idee wat nou een goed ticket is om te kopen! Kan iemand mij hierbij helpen? Ik zat zelf te denken aan een enkele reis naar Brazilie en vanaf daar zie ik wel weer verder. Alleen kom je met een enkele reis het land niet in.
ik weet uit persoonlijke ervaring dat wanneer je een Varig-ticket heb, je van alles kan veranderen aan de vlucht terug.
Zo zou mijn vlucht terug uit Santiago (Chili) zijn, maar dit heb ik kunnen veranderen naar La Paz. En ook de datum heb ik veranderd. Dit was wel ongeveer 5 maanden voordat ik terug zou gaan, maar misschien kan het ook nog wel paar weken voordat je terug gaat.
Gewoon Varig-kantoor binnenstappen en vragen wat mogelijk is.
Ik heb ook goede ervaringen met een varig-ticket.Ik zou sowieso een ticket voor je terugreis toch al van te voren in nederland regelen. Zeker aangezien je daar nog het e.e.a. aan kunt veranderen (datum, vertrekplaats.)
Uit ervaring weet ik ook dat het in Zuid Amerika soms niet bepaald makkelijk is om een gewenst ticket te boeken terug naar Nederland op korte termijn tegen een normaal tarief. Toch een prettig idee als dat al zo’n beetje geregeld is.