Help, wat moet ik doen?

tja niet zo gek dat het mis gaat als je elkaar 2 a 3 weken kent en dan zo’n besluit neemt. Dan viert gezond verstand sowieso niet echt de boventoon.

@ hans: Op je bek gaan en levenservaring op doen is leuk voor iemand die geen verantwoordelijkheden heeft maar een moeder van twee kinderen? Sorry hoor maar dan zijn dit soort ondoordachte stappen nemen nu niet echt een goed idee.

Mensen kunnen naief zijn, of mensen kunnen naief zijn!

Deze man is duidelijk alleen geinterresseerd in je geld, anders is het ook niet " hij denkt dat ik veel geld heb "…
Je kent hem 2 weken, en weet nu al dat hij de man van je dromen is?
De kinderen mogen nooit ergens de dupe van worden!
Zullen zij niet veel liever bij hen vriendjes en vriendinnetjes willen blijven?

Stap van deze roze wolk af… voor je straks jezelf tegen komt!
Echt hoor…

En waar heeft deze lover een hamam?!?! :wink:

ik sluit me aan bij al de andere meningen!
hij wil jou niet maar je geld! en doe je kinderen dit toch niet aan!
een kaaswinkel ??? in turkije hebben ze zoveel lekkere (verschillende ) kaas soorten!
laat je niet ompraten door zijn mooie woorden, ik ken mensen dat zo int zak gezet zijn!

in gumbet

@ Spekkie: Wat zijn je plannen nu? En wat vind je van alle reacties?

me dochter en ik gaan dinsdag voor een maand terug bij hem in huis dan weer naar huis en dan zien we wel verder

Dan wens ik je succes en wijsheid toe. Wat ik wel erg raar vind is dat je om advies vraagt en wanneer vrijwel iedereen je hetzelfde advies en waarschuwingen geeft je daar totaal geen reactie op geeft. Heb je daar een reden voor?

en je zoon? kijk voor je kinderen lijkt het mss leuk om in hun vakantie land te wonen! maar eens je daar vast woont wat gaan jullie dan doen ivm ziekteverzekering? kindergeld krijg je dan ook niet meer!
en je kent hem nog niet zo lang! vertrouw je je hem wel rond je kinderen?

omdat het bijna allemaal negatief is en dat moet ik dus zelf uit zien te zoeken of het wel zo negatief is daarom eerst even een maand bij hem en me zoon is met zn pa in spanje en ja ik vertrouw hem

hij zal wel heel speciale dingen zeggen en je zo goed doen voelen!
maar moet jij alles betalen? gaat het allemaal op zijn naam staan?
wat als het failliet gaat?
en is daar wel een internationale school in de buurt?

ja als t failliet gaat hebben we pech toch en ALS t nou eens goed gaat dat kan toch ook enne ik ben echt niet zo achterlijk om alles op mij naam te zetten en alles zelf te betalen ben niet helemaal naief weet wel dat het snel is maar het voelt goed en zo niet ben ik zo weer thuis
en ja ze gaan daar naar een engelse school

welk diploma heeft hij?
en ik hoop voor jullie dat het goed zal gaan!

ik heb geen idee wat voor diploma s hij heeft na die 2 korte vakantie s en elle lange telefoon gesprekken hebben we t daar niet over gehad
dank je wel ik hoop ook dat het goed gaat

En waar heeft deze lover een hamam?!?! :wink:

Hahaha Cynthia, je hebt toch niet toevallig hetzelfde verhaal als mij gelezen op de seni seviyorum site ??

Groetjes Mirjan

Spekkie ik hoop echt dat alles goed gaat voor je en dat je de juiste beslissing gaat nemen nadat je een maand bij hem hebt gewoond. Maar het punt is als een Turkse man echt voor je gaat en het echt met je meent, zal hij je nooit geld vragen, daar is een Turkse man te trots voor. Als hij echt van een vrouw houdt is hij degene die alles betaald en voor de vrouw zorgt…

Hij begint gelijk na 2 weken al over samen een zaak beginnen etc. Natuurlijk verwacht hij dan dat jij alles betaald, anders had hij allang die zaak gehad als hij het geld ervoor had.

Ik ken verhalen van vrouwen die op die manier hun huis hadden verkocht en het geld in Turkije hadden geinvesteerd, voor net zulke verhalen als die van jou. Eindstand … alles kwijt, geld, vriend…

Ga er voor een maand heen en hou stug vol dat je gewoon geen geld hebt om daar iets te beginnen. Geen rooie rotcent…kijk dan hoe lang die nog van je houdt…dan zul je zien hoe lang het nog goed gaat, mocht ie dan toch voor je gaan dan is het goed.

Denk goed na voordat je deze stap met je kinderen gaat nemen.

Nou Spekkie, heel veel succes dan.
Jammer dat je niets met alle reacties doet. Ik sluit me aan bij Eenelfje!

Vandaag had ik mijn vriend aan de telefoon, en ik zei tegen hem: If you dont can paid a pasport or visum, than i paid it!

En toen werd hij boos met: No! i will paid self!

Dat was ook slechts wat ik graag wilde horen…
Ik zou met mijn oren staan te klapperen als hij reageerde met: Oh ok, that is good thanks!

Eerlijk, ik weet dat je het niet leuk vind alle reacties, maar het is echt echt waar!
Als een man je al laat merken dat die vind dat je veel geld hebt, en óók al naar 2 weken gaat beginnen over een " kaas-zaakje" op te starten…

Gaat die echt niet voor jou… puur voor het geld, en hopen op een goeie winst die HIJ gaat in nemen…

Thats life!

Mirjan: welk verhaal!!! Haha nee ik ken iemand in Gümbet/Bodrum die een eigen hamam heeft… meerdere zelfs… Was weer eens nieuwschierig!

Spekkie niet doen, na 2 weken al zoiets van je vriendin verlangen dat klopt gewoon niet. Enne denk aan je kinderen.:wacko:

*spekkie,ik geef je hier een voorbeeld het lijkt er op wat jij momenteel meemaakt,dit was dan geen liefde maar vriendschap.
wij kwamen mijn vrouw en ik 13 jaar geleden voor het eerst in turkije,we ontmoeten in een klein restaurant een paar leuke obers en de patron,een ober konden we het zo goed mee vinden dat hij en echte vriend werd,het jaar erop was hij er weer en bleef daar werken volgens de patron alleen om ons te zien,hij belde ook regematig naar mijn huis in nederland,het vierde jaar ontmoete we zijn vrouw en drie beeldschone dochters van hem,eentje was ziek dat zag je ook maar hij kon niet naar de dokter omdat hij geen geld had voor de medicijnen,we hebben hem met zijn dochter naar het ziekenhuis gebracht voor behandeling,ik heb toen de kosten voor de kleine meid betaald.
ieder jaar dat wij in turkije kwamen zocht hij ons op ondanks dat het retaurant was verkocht en in het buitenland werkte,steeds kwam de aap uit de mouw of ik nog wat geld over had voor zijn vrouw en dochters,totdat we op een keer vrienden van hem tegen kwamen en hij stelde ons zeer hartelijk voor,ik zij nog tegen mijn vrouw nu zijn de rapen gaar,straks komen ze met zijn vieren om geld vragen,maar tot mijn verbazing kreeg ik te horen van zijn vrienden of ik niet meer geld aan hem wil geven omdat zijn gezin er niets van ziet,ik dacht op dat moment het is toch mijn vriend,maar deze raad was nog niet verwatert of hij vroeg of zin had om voor hem en zijn gezin een huis te kopen koste maar 12000 euro.toen was voor mij de maat toch echt vol,ik heb hem dat ook zeer duidelijk gezegd met erbij dat als hij noch eenkeer om geld vraagt dit echt het einde van de vriendschap is.
nu beld hij ieder jaar twee keer op uit hongkong daar werkt hij nu 7 maanden per jaar voor zijn gezin,maar vragen om geld is er niet meer bij.
ik geef je dan ook deze raad,geef geen geld of iets dergelijk je bent het echt kwijt,een echte turk vraagt geen geld aan zijn meisje.

veel geluk ermee.

carlos:confused::angry:
*