HELP? stage/werken/verblijf Curacao

Dag allemaal,

Mijn naam is Soraya, ik ben 21 jaar oud en woon in Hilversum.

Ik studeer op dit moment voor pedagogisch werker Jeugdzorg. Ik zit in mijn tweede jaar en de opleiding duurt 3 jaar.
Ik loop al een tijdje stage op gezinsvervangend tehuis voor kinderen met psychische problemen, gedragsstoornissen, etc. Ik vind dit werk zeer leuk om te doen, vooral omdat ik veel verantwoordelijkheid krijg en kinderen kan helpen in hun ontwikkeling.

Ik wil deze zomer naar Curacao. Ik zou er graag een paar weken willen werken en twee weken vakantie. Het liefst zou ik natuurlijk werk willen doen, wat aansluit bij mijn opleiding.

Heeft iemand tips voor een (betaalde)stageplek of werk? en natuurlijk verblijf, dan hoor ik het super graag!

Liefs,

Soraya

Goedenmiddag,

Wij zouden u kunnen helpen met een verblijfplaats op Curacao.
Wij hebben per 1 juli een studio te huur op Curacao. Het is volledig gemeubileerd en veilig en centraal gelegen ( Santa Rosaweg). Voor hoelang zou je willen verblijven? Wie weet kunnen wij een offerte voor u maken.

Mocht u interesse hebben, bekijk onze website: http://maravillaappartementen.come2me.nl

Met vriendelijke groeten,

Nicole

Ik zit nu momenteel op Curacao en ik woon op de Telamonstraat 43. Moet je maar ff googlen. Soort van studentencomplex en is ongeveer 850 in de maand. Het is echt een superleuk huis.

Michel

Hoi Michel,

Ben je nog op het eiland? Weet je nog van andere appartementen van redelijke prijzen die thans beschikbaar zijn (voor een collega)?

Ik verneem graag z.s.m. van je.

Groetjes,

Everet