Ik wil vanaf juni-juli 2011 een jaar (en misschien wel langer) op Curacao werken en wonen. Ben nog druk bezig met het zoeken van een baan. Heeft iemand toevallig dezelfde plannen? Als je alleen naar een eiland gaat, is het natuurlijk wel leuk als je iemand kent!
En heeft iemand tips qua woning zoeken?
ik ben van plan binnen mijn trip naar suriname ook een maand of 2 te gaan werken op curacao ik heb daar zo mijn contacten via me broer ik weet niet wat voor werk je zoekt maar in de horeca ken je prima werken en krijgt nog goed betaalt ook
Ik ga 1 september ook naar Curacao!
Ik heb een ticket met open eind en is een jaar ga geldig, dus ook ik ga lekker ontdekken hoe het leven op Curacao bevalt en zie dan wel voor hoelang ik blijf.
Ik heb al een kamer in Otrobanda via www.huisvestingcuracao.com
Leuk dat je ook naar Curacao gaat! Ik ga ondertussen ook in september. Ik ben nog steeds druk bezig met het zoeken van een baan, maar het gaat de goede kant op. Bedankt voor de tip over woningen.
Ik heb een ticket geboekt voor 22 september. Zin in!
Heb nog geen baan, ik ga daar zoeken. Heb voor maanden geprobeerd om vanuit Nederland een baan te zoeken, maar dat lukt niet. Ik ga het vanaf daar proberen. De mensen die ik hier over spreek, zeggen ook allemaal dat het allemaal veel makkelijker gaat als je op het eiland bent. Dus dat ga ik proberen
Ik heb een woning in optie, maar dat is als ik met iemand ga die ik via dit reisforum heb ontmoet. Ik weet echter nog niet of zij ook in september komt, dus tot die tijd ben ik alleen en heb ik nog geen woning. Het kan zelfs zijn dat zij een paar maanden later komt, dat is nog niet zeker.
En jij? Heb je al een ticket gekocht? En heb jij al een woning? En heb je al een baan? Ben benieuwd. Misschien wel leuk om contact te houden, we komen toch alleen op het eiland aan