Help ik zie door de bomen het bos niet meer! Eigenlijk herken ik dit gevoel bij elke nieuwe reis die we maken. Het is een kwestie van informatie inwinnen. Echter is het dit jaar iets lastiger want wij gaan reizen met ons zoontje die dan bijna 2 is. Vandaar dat ik graag jullie hulp zou willen inschakelen
Ik zal mij even voorstellen mijn naam is Jenneke en samen met mijn vriend en zoontje ga ik in november 3.5 week door Vietnam reizen. We willen beginnen in Hanoi en eindigen in Ho chi min om vanuit daar weer terug naar Nederland te vliegen. Omdat we natuurlijk rekening moeten houden met onze zoon zal het tempo van reizen iets lager liggen dan normaal. We zullen daar ter plekke gaan beoordelen of we ook het midden van Vietnam gaan bezoeken dit ligt een beetje aan het weer.
Ik ben eigenlijk voornamelijk opzoek naar tips om van A naar B te komen. Normaal huren we altijd een auto maar dat is niet te doen. Met binnenlandse vluchten of nachttreinen missen we natuurlijk de prachtige routes tussen A en B en dat is juist iets waar we altijd zo van genieten. Daarnaast vroeg ik me af of iemand tips heeft voor reizen met een dreumes, wat mogen we echt niet vergeten.
Een reisschema hebben we nog niet omdat ik nog niet precies weet waar we allemaal naar toe willen. We houden van natuur en wandelen liever door de bergen dan door een stad. De must see’s hebben we al een beetje voor ogen, jullie nog tips of voorbeeld reisschema’s?
Al met al veel vragen, hopelijk kunnen jullie ons helpen!