Goedemorgen,
Ik heb de knoop doorgehakt en ga eind augustus voor een kleine drie weken naar Vietnam, ik moet de tickets echter nog boeken en denk er over om van noord naar zuid te reizen. In eerste instantie wilde ik Ankor Wat ook in het programma inplannen, maar anderzijds wil ik ook een relaxed reistempo en kunnen genieten van Vietnam.
Voor wat betreft het reizen heb ik niet zo’n goede ervaring met nachttreinen, maar wellicht zijn binnnenlandse vluchten ook goed betaalbaar? Welk stuk zou dan het best per vliegtuig kunnen?
Ik wil een aantal dagen met de easy riders op pad, welke route is het meest veelzijdig?
Ik heb ongeveer drie weken en zou graag een mix van cultuur, actief bezigzijn en relaxen/ontspanning wensen, wellicht in een leuk gezellig kustplaatsje of op een eilandje? Ik hoor van iedereen dat trekkings in het noorden erg mooi zijn, maar ook toeristisch. Ik kreeg van Ton op het forum al een tip voor een ander gebied, maar wellicht zijn er ook trekkings in de omgeving van Sapa die minder toeristisch zijn? Het lijkt mij fijn om te starten met een aantal dagen wandelen (even het hoofd leeg maken
Verder zou ik het fijn vinden als iemand mij een tip kan geven voor een goed hostel in Hanoi, zodat als ik aan kom ik direct weet waar ik naar toe kan gaan.
Ik ga bewust niet mee met een groepsreis omdat ik het leuk vindt om zelf te pionieren, leuke plekjes te ontdekken door tips van lokale bevolking en andere reizigers en wellicht mensen op dit forum!
Alvast hartelijk dank voor de moeite,
Groetjes van Marloes (32 jaar)