HELP! Reisadvies Zuid Korea! (als onderdeel van een wereldreis :)

Hi allemaal!

Mijn vriendje en ik willen naar Zuid Korea (hoe lang weten wij nog niet aangezien wij geen idee hebben waar wij heen zouden willen :wink: als onderdeel van een jaar lange wereldreis en zouden graag wat advies willen! Welke plaatsen mogen wij absoluut niet missen? Hoe veel tijd per plek? Wij hebben een goed budget maar reizen vrij bescheiden!

Tot dusver denken wij aan maar dit zijn een beetje de standaard plekken natuurlijk en vandaar vraag om advies! Zouden wij juist wel of niet naar deze plaatsen moeten reizen en waarom?

-Seoul
Verder ??

Advies, tips, must do’s (en don’ts) etc welkom!

Alvast heel erg bedankt!

Kopiëren en plakken doen we allemaal, maar doe het dan wel goed :wink:

Mijn tip is om er gewoon heen te gaan voor minimaal twee weken met een reisgids onder je arm. Reis van Seoul naar Busan (of vice versa) en laat je onderweg verrassen.

Leuke tip! :slight_smile: thanks! ( ik ga er misschien ook heen dit jaar). Kun jij mij vertellen wat jij denkt nodig te hebben aan budget voor 2 weken budget reizen?!

yhnx!

Hoi, over budget staat wat in deze sticky. Low budget zou ik ter plaatse uitgaan van €25 per dag (hostel, eten/drinken, transport, cultuur/uitgaan). Ga je bezuinigen op bepaalde posten dan kan het dus voor minder, hangt af van interesses/plannen.