Help Ons Aub

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=purple]
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben best wel een probleem en we hopen dat iemand ons met dit moeilijke probleem kan helpen. Het zit zo:

We hadden deze zomer bij Sunweb een reis geboekt. We hadden onze gegevens ingevuld zonder ons bankrekeningnummer en hebben op “boeken” gedrukt. Direct daarna verscheen er een icoontje met de tekst: “Let op, dit staat nog niet vast”. Mijn vriend en ik dachten goed na en overlegden en besloten na vele berekeningen dat we die reis niet konden betalen. We hebben de reis binnen een uur geannuleerd.
OP een gegeven moment kregen we een brief dat de reis was bevestigd en we zeiden dat we hem geannuleerd hadden. Daarna kregen we een brief dat we iets van 70 euro moesten betalen aan annuleringskosten. Wij vonden dit belachelijk en hebben dit niet betaald omdat Sunweb geen bewijs had dat we acoord zijn gegaan. Ik bedoel, Sunweb had alleen ons adres en thats it. We hebben NIETS GETEKEND en/of GEEN BERICHT ingesproken dat we accoord zijn gegaan met het boeken van de reis. We hebben een paar maand niets van Sunweb gehoord en vorige week kregen we een brief dat mijn vriend en ik 1019 euro moeten betalen. Ze eisen dat van ons.

Wat moeten we doen? Staan we sterk omdat Sunweb geen bewijs heeft d.m.v. een handtekening of een ingesproken bericht en laten we het erbij zitten of hebben we nog een kans? Ik bedoel, ze hebben alleen onze gegeven en iedereen kan bij wijze van een flauwe grap uithalen, een adres invullen en die persoon moet dan gewoon 1000 euro betalen.

Help ons please. het zou heel erg fijn zijn.

Groetjes Evelien

Normaal gezien kunnen ze jullie echt niets maken want jullie dachten dat het nog niet vast stond zoals de website zelf ook zei.Moesten jullie dit eens voorleggen aan een advocat denk ik wel dat die zou zeggen dat je nix te vrezen moet hebben.

hoi , nee zij kunnen jullie niks maken ,gaan ze door schrijf een brief aan de geschillencomisie in den haag ,schrijf dat ook aan sunweb,zij handelen het dan zonder kosten af,
nou doe je best en hou je been stijf(grapje) :smiley:

Schrijf naar den-haag en je zal zien dat je sterk staat ,onderbouw je brief goed ,het kost je niks en zij doen het verdere werk ,dus doen hoor!!! en laat horen hoe het gegaan is oke? groetjes :smiley: