Ervaringen met Sunweb Vakanties

Informatie Sunweb Vakanties

Sunweb Vakanties is de afgelopen jaren uitgegroeid tot één van de grotere aanbieders van vliegvakanties naar de zon. Ook komend jaar zullen wij voor ongeveer 200.000 mensen een vliegvakantie naar de zon te verzorgen. Met Sunweb naar de zon kan al vanaf € 99,-!

Ervaring met Sunweb Vakanties? Deel het hier!

Website Sunweb Vakanties

1 like

Sunweb, klinkt leuk, maar heeft wel haken en ogen, als je iets veranderd wil hebben, zijn ze moeilijk te bereiken, ook krijg je pas 10 dagen van te voren te horen welke vlucht je hebt…

Nooit meer met Sunweb. Vorig jaar naar Kroatie geweest en we werden in de bus al aangesproken als party (achternaam). Bleek dat de reisleiders van Gogo tours waren… Nu al la nog daar aan toe, maar toen kwam het…
Wij wilde een auto huren en hebben tot 5 keer toe met onze host of hostess gebeld maar kregen een Kroatisch man aan de telefoon. Bleek op de papieren het verkeerde telefoonnummer vermeld te staan… Toen via een ander een auto gehuurd.
Aangezien wij pas s avonds zouden vliegen wilde we weten wanneer we opgehaald werden zodat we nog naar het strand konden gaan… Nu dat hebben we geweten, uiteindelijk via Nederland drie uur van tevoren (de ophaaltijd) hoe laat de bus kwam… Daar ging onze dag.
Geprobeerd de telefoonkosten uit Kroatie naar Nederlandse sunweb gedeclareerd te krijgen, maar dat ging niet vanzelfsprekend… Uiteindelijk, na lang genoeg aanhouden, toch een vergoeding van 20 euro gekregen… Joepie…
Ga met sunweb als je echt niks via hen wilt regelen, dan is het een goede organisatie…

Al diverse malen met Sunweb op vakantie geweest. Nog geen problemen mee gehad, reisbescheiden op tijd , communicatie liep goed!

1 like

Ik heb na mijn stage veel rondgereisd. Begonnen in Japan en daarna nog wat relaxte surfplaatsjes langs de westkust van Spanje bezocht. Maakte toendertijd veel gebruik van Subweb actiecodes en het is me altijd erg goed bevallen. Veel goedkoper dan veel andere reisaanbieders in mijn ervaring en nooit problemen gehad. Wat bedoel je precies met party achternaam?

sunweb is super, ze hebben ons helemaal begeleid toen we op Rhodos een ziekenhuis moesten bezoeken, alles geregeld en voor ons vertaald, ons weer teruggebracht naar ons apartement, zelfs een paar dagen later nog gebeld hoe het ging, voor ons is sunweb uitstekend , we vinden het jammer dat we dit jaar niet bij sunweb kunnen boeken, het apartement waar we naar toe gaan kunnen we daar niet boeken , moeten nu bij Arke boeken, we hopen dat dat ook een goede reisorganisatie is.