Hey,
Ik wou even vragen of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de reisorganisatie sunjets… Is het betrouwbaar om bij deze maatschappij te boeken? Want lijken me wel interessante prijzen en zou dan in september naar Kusadasi willen gaan… Alvast bedankt!
Xxxx
Hmmm,
Het is een belgisch bedrijf dat schermt met het feit dat het is aangesloten bij TUI.
Wij zelf,sfm reisen werken samen met DTI wat betreft vluchten,en zo dekt het de lading want hun zijn aangesloten ANVR/SGR,en wij hier ter plaatse bij Tursab.
Probeer uit te zoeken of ze wel degelijk samenwerken met TUI,zo ja,dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Groetjes,
Hans.
wat ik heb gezien is sunjets een onderdeel van world of TUI,lijkt mij wel save
staat ook vermeld bij TUI dat sunjets een partner is van hun.
succes ermee.
groet carlos:NETHERLAN
Hoi,
wij gaan al sinds 1996 op reis met Sunjets.
Sunjets is in feite net hetzelfde als Jetair, bij aankomst op je bestemming krijg je dezelfde hostessen en kan je dezelfde excursies boeken. Het enige verschil met Jetair is dat je Sunjets telefonisch of via internet moet boeken terwijl Jetair kan geboekt worden via reisagentschappen. Daardoor is wel de prijs van Sunjets goedkoper(geen tussenpersonen).
Mijn vriendinnen gaan meestal ook met sunjets, dit omdat zij ook uit belgie komen.
Zij hadden geen klachten.
Vonden het prettige reisorganisatie.
Groet jac
Wij gaan de laatste 5 jaar steeds men Sunjets op reis en het is idd. zoals Bart het reeds melde, Jetair en Sunjets is hetzelfde, alleen het ene is wat duurder dan het andere.
Dit om aan te tonen dat Sunjets echt wel in orde is hoor;
Voor het eerst in al die jaren dat wij op reis gaan (sinds 1990) moesten we dit jaar (juni) een beroep doen op de reisverzekering omdat mijn vrouw een allergische reaktie had op beten van strandvlooien (dominicaanse republiek)
Wij betaalden in het totaal 240 euro bij die domincaanse dokter voor verschillende consultaties en medicatie, wij melden dit terplaatse aan de jetair/sunjets hostess(zij zegt dat we ong. 80% zullen terugtrekken) en de dag na onze thuiskomst telefonisch aan de reisverzekeraar. Die vraagt ons om alle nodige papieren door te sturen en 2 weken later staat er 218 euro op onze rekening. De reisverzekeraar waar Sunjets mee samenwerkt is “De europese”. Zowel Sunjets als deze reisverzekeraar liggen bij ons in het schuifje van zeer goed.![]()
Bedankt iedereen voor de reacties! Nu weet ik dat ik met een gerust hart mijn reis kan gaan boeken…
Xxx