Help Me Aub!

hoi lieve meiden,

oh als ik elke x weer alle verhalen lees krijg ik gewoon tranen in mijn ogen en kriebels in mijn buik. ik wil ook zo graag terug!!

en ik ga ook terug!!! ja, ik vertrek 21 december om een weekje lekker te relaxen maar ook om mijn liefje weer te zien. alleen hij weet dat nog niet!!!
ik heb hem laatst een turks berichtje gestuurd met daarin de boodschap: hallo lieverd, ik heb een verrassing voor je! wanneer zal ik t komen brengen? kus myrna.

ik kreeg een uur later een sms terug met de tekst: what do u mean? i dont understand u.
haha, die schat heeft gewoon echt een uur na zitten denken wat ik toch in godsnaam bedoelde.ik wist niet wat ik moest terug sturen dus heb niet geantwoord. weer een half uur later hangt ie aan de telefoon. wat ik toch bedoelde met verrassing? en wat dat moest zijn dan? dus ik heb maar gezegd dat t anders geen verrassing meer zou zijn en dat ie er vanzelf wel achter zou komen…

oh, ik wil t hem zo graag vertellen maar vind t ook zo gaaf als ik hem kan verrassen.
dus nu mijn vraag aan jullie: hoe kan ik hem t beste verrassen volgens jullie? hij is gewoon nog aan t werk als t goed is ( hij werkt in een disco dus is van 8 tot 3 s’avonds aan t werk).

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik wil t wel op een orginele manier doen.

groetjes myrna :smiley:

Ik zou naar de disco gaan waar hij werkt, plaats nemen aan een tafeltje en dan hopen dat hij komt bestellen :stuck_out_tongue: dan is de verrassing dubbel zo groot denk ik! gewoon onverwachts opduiken, leuk toch? Zou ik ook wel zo willen verrast worden…

Groetjes en het beste ermee xxx

Je gaat s,avonds naar die disco toe,hebben jullie toevallig ook samen een favoriet liedeje???
Je laat een ander dat aanvragen,op het moment dat hij dat draait, kom ij tevoorschijn.
Is dat romantich of niet???

Succes Sem.

hoi,

bedankt meiden!!
ik hoop dat alles goed komt tussen mij en hem…
we hebben namelijk ook veel te bepraten als ik daar ben.

maar een verrassing zal t zeker zijn!!!

jullie horen t wel van me als t zover is!!!

dikke kus myrna

Oooooooh wat ontzettend leuk om hem te gaan verrassen. Ik denk eigenlijk dat het niet zoveel uitmaakt op welke manier, want hij zal sowieso verrast en super gelukkig zijn als hij je ziet!!!

Waar verblijf je? In een hotel ofzo? Echt super gaaf!
Hou ons op de hoogte :smiley:

hoi,

ja ik verblijf die dagen in een hotel, dat echt midden in t centrum is. echt super fijn!!

MAAR… hij is er achter gekomen dat ik kom!!
en nu hebben we een beetje ruzie gemaakt over de telefoon… :frowning:
snap wel dat wat er tussen mij en hem is, dat dat heel ingewikkeld in elkaar zit en ik heb niet echt zin om dat helemaal te vertellen want dat is nogal persoonlijk. maar t komt erop neer dat hij behoorlijk lullig deed aan de telefoon en dat had ik gewoon geen zin in. Dus ik baal ontzettend want ik zit daar straks helemaal alleen en kan op niemand terug vallen als er iets is. maar gelukkig heb ik gister een vriend van mij gesproken die ook in alanya woont en die vond t heel leuk dat ik die kant op kom…
ik hoop gewoon dat mijn lieverd straks eindelijk in gaat zien dat ik er nu echt helemaal voor wil gaan en dat ik gewoon echt helemaal voor hem kies…
hij vond t iig wel leuk dat ie mij weer ziet straks…
maar ja, ik zie wel hoe t allemaal loopt…

groetjes myrna

heej myrna,

echt super dat je daar weer heen gaat! En het komt vast allemaal goed als je eenmaal daar bent, het is nu eenmaal makkelijker dingen uit te praten, of te bepraten als je iemand ziet. Veeeeeeeeeeeeeeel minder kans op misverstanden, en als die er toch zijn kun je die veeeeeeeeeeeeeeeel makkelijker uitpraten. Ruzie, of misverstanden over de telefoon zijn echt het allervervelendst (spreek uit ervaring!) En mocht het toch finaal de mist in gaan (wat ik helemaal niet zou verwachten, hij vind het immers hartstikke leuk dat je komt!) dan kun je er altijd nog een leuke tijd van maken met die vriend van je, toch?
Maar vooralsnog, no worries, geniet er gewoon lekker van je dat hem weer gaat zien! Dat is toch het allerbelangrijkste?

Liefs

hey nibbles,

thanx voor je reactie!! doet me echt goed want ik ben gewoon zo bang dat ie me afwijst of wat dan ook.
want dit is gewoon echt voor de eerste keer dat ik iemand zo leuk vind, ik vind wel vaak iemand leuk maar hoe ik me bij hem voel en wat hij met mijn gevoelens kan doen, dat kan niemand anders!!!

laat ik t op een nette manier zeggen; ik ben nog zo van de monogame kant geweest. dus ik heb ook nooit echt een vast relatie gehad. tot dat ik hem ontmoette… hij deed gewoon iets met me gevoelens dat ik niet kon thuisbrengen. maar ik was zo bang om lief te hebben en om mijn gevoelens bloot te stellen dat ik dus (je raad t al) vreemd ging. maar ik verdedigde mezelf door te zeggen dat ik en hij niets met elkaar hadden en dat ik dus vrij was om te gaan en staan waar ik wilde. maar ondertussen voelde ik steeds meer voor hem en hij dus ook voor mij. en daar ging t fout want terwijl hij zijn gevoelens heel makkelijk kan uiten kan ik daarentegen helemaal niet mijn gevoelens uiten. dus ik schrok van zijn gevoelens en sloot hem buiten…

heel moeilijk om uit te leggen maar ik ben blij dat ik t ff kwijt ben nu…

dus ik hoop dat t goed komt en dat we heel gelukkig gaan worden samen!!! :smiley: :smiley:

groetjes myrna :smiley: