Help, ik kan niet kiezen tussen twee safari's!

Geniet er van Ursula, er staat je veel meer moois te wachten dan het prijsverschil tussen de ene of de andere lodge.

@ Kenia:
Verstandig om vroeg te boeken, en ik weet zeker dat jullie een geweldige safari te wachten staat. Lucy is een integer, bovendien sociaal persoon waar je op z’n tijd ook behoorlijk mee kan lachen.

hye!
eergister hebben we een bedrag overgemaakt aan steenbok safari ook voor ol tukei lodge.
we hebben speciaal om deze lodge gevraagd want het is deel van onze huwlijksreis.
zoals je begrijpt waren we niet gerust toen we dit bericht gister vonden want onze safari begint op 16 augustus en we hebben niets van steenbok gehoord dat ol tukei vol zit.
mijn vriend heeft de lodge direct gebeld en volgens ol tukai zitten ze nog niet vol.
het was even schrikken, en als je zelf wilt informeren dan kun je ol tukei ook zelf bellen.
Tel: +254-(20)-4445514
Fax: +254-(20)-4448493
Email: info@oltukailodge.com

Zie onderstaand mailtje welke ik van Monica heb ontvangen. Ik ben blij dat het voor jullie in ieder geval gelukt is maar als ik dit mailtje lees dan zie ik weinig kans dat we toch nog een kamer krijgen.
Wij kunnen alleen maar de nacht van 14 augustus aangezien we een redelijk vol programma hebben misschien dat het daardoor komt. Maar ik heb ze een mailtje gestuurd dus ik ben benieuwd naar de reactie.

Groetjes Ursula

Von: Josphat Malombe - Ol-Tukai Lodge <josphat@manrikgroup.com>
An: info@monikasafaris.org
Datum: 21. Juni 2010 um 09:25
Betreff: Re: bookings for August

Dear Monika,

Many thanks for your e-mail of today,Please note we have rooms from 25-27 Aug 10.

Kind regards,
Josphat Muli
Reservations

Ol Tukai Lodge Ltd
Reservations Tel: (254) 20 4445514
Fax: (254) 20 4448493

Management Tel: (254) 20 4442100/2
Fax: (254) 20 4448583

Come to the best place in the world to watch
elephants with the backdrop of “Kilimanjaro”
Ol Tukai Lodge Amboseli, Kenya

@ Nieuwenhuizen: leuk dat jullie op huwelijksreis gaan.
Ik heb veel goede recentie van Steenbok Safaris gelezen.

@ Ursula: het zou goed kunnen dat er nog beschikbaarheid is.
Ik heb nagevraag gedaan en een vriend van me, die een boekingskantoor heeft, die zegt dat er verschil is tussen beschikbaarheid als je zelf direct boekt (hoge prijs!) en ook tussen de verschillende boekingskantoren.

Relax, en geniet van de voorpret :zon02: