Ik zie door de bomen het bos niet meer :crybaby: ondertussen heb ik zoveel gelezen op het net …dat ik niet meer weet waar ik moet aan beginnen…
Wij zijn 60j en 65 j en hebben vluchten geboekt op 10/1/2015 aankomen in Hanoi en vertrekken in HCMC op 31/1/2016. Dus hebben 21 dagen voor de reizen. Zou het graag relaxed willen doen en een niet te overladen programma. Iemand een suggestie? Heb ik als ik aankom in Hanoi nog tijd genoeg voor een touroperator aan te spreken …die dan nog de nodige verplaatsingen kan boeken eventueel met trein, wagen, boot of vliegtuig? Of kan ik dit beter hier(België) reeds doen? Met welke vliegtuigmaatschappijen en treinen kan ik mij verplaatsen naar de nodige bestemmingen? Moet de trein op voorhand geboekt worden etc. Ik krijg er een punthoofd van.
Hou echt niet van groepsreizen. Liefst individueel eventueel met gids en chauffeur. Heb al verschillende programma’s gelezen maar kan geen keuze maken en omdat we het land nog nooit bezocht hebben kunnen we de afstanden ook niet inschatten …dus alles is welkom. Zelfs enkele leuke hotels 4* goed gelegen mag altijd vermeld worden. Wij zijn spijtig genoeg geen backpackers …de leeftijd speelt hier parten.:krukken:
Graag een reisplan hoe ik de dagen het best kan indelen…er mag ook een rustpauze bijzitten bijv. aan zee. Heb ook gelezen qua strand Mui Nee of Phu Quoc maar weet niet hoever dit van HCMC is…want vandaar moeten we ook terug vertrekken. Alles is welkom. Reeds dank bij voorbaat.