Hoi, wij vertrekken 13 mei naar Cuba en zouden meer willen weten over de excursie met de helikopter naar Trinidad, er bestaat ook een combinatie met Jungle Tour ofzo met vrachtwagens. Kan iemand mij wat raad geven en eventueel ongeveer een prijs en waar je het best de excursie kan boeken. Wij verblijven in Havana in hotel National de Cuba. Vertrekken er ook heli’s uit Havana, en hoelang is het met de bus naar Varadero.![]()
De helicopter excursie naar Trinidad gaat vanuit Varadero … áls die doorgaat aangezien er een bepaald aantal deelnemers moeten zijn.
De Jungle Tour in Topes de Collantes, Escambray Gebergte, in de buurt van Trinidad bedoel je waarschijnlijk. Ik dacht niet dat deze gecombineerd werd met de helicopter tour. Deze tour zit in een 2 daags pakket Varadero-Trinidad. Je overnacht in Hotel Helechos in Topes de Collantes. Ook een bezoek aan Santa Clara, het Che Guevara memorial) en Cienfuegos zit in dit pakket.
Beide excursies worden aangeboden door Gaviota Tours en zijn te reserveren bij de host(ess) van je tour operator ter plaatse.
Ik dacht niet dat er ook helicopters uit Havana vertrekken, maar dit weet ik niet 100% zeker.
Het is ongeveer 2 uur met de bus van Havana naar Varadero. Kijk voor het bus schema op www.viazul.com
Succes
CJ