Toen ik op dit forum kwam, was het mijn bedoeling om veel te posten en me er veel mee bezig te houden.
Gelijk kreeg ik al mail van Anouk, of ik kon vinden wat ik zoek en als ik vragen had kon ik kontakt opnemen.
Nu, enige maanden later, stop ik er maar weer mee.:mad:
Ik heb enkele keren mail gehad van Fleur over de reistas contest 2010. en een keer met de vraag of ik wilde stemmen.
Op mijn vraaag zoals hieronder staat, kreeg ik nooit antwoord.
Toen ik een erg goedkope vlucht naar Gambia hier plaatste, omdat ik weet dat er veel mensen zijn die de hoge prijzen niet kunnen/willen betalen, werd het er gelijk af gehaald, zonder ook maar contact met mij op te nemen, omdat het reklame zou zijn.
Op andere sites is men blijcheer met zulke mededelingen.
Men vraagt al enige tijd een forumbeheefder van deze site.
Op mijn vraag, die ik twee keer gesteld heb, over wat er van zo iemand verwacht wordt, heb ik nooit antwoord gehad.
Ik denk daarom dat deze site te groot is en men niet meer naar de mensen kijkt, die gebruik maken van deze site.
Jammer, ik had me ervoor willen inzetten.
Het ga jullie allemaal goed.:dag:
Helaas wordt door een te grote organisatie ook een te snel groeiend management samengesteld, welke maar al te vaak onpersoonlijk wordt.
Jammer maar dank al voor je inzet, we roeien door met de riemen die er zijn!:mad:
Helaas had het (op zich prima) forum, des tijds geen beheerder.
Sinds kort probeer ik dit te doen, dus indien er problemen zijn kan een ieder zich bij mij melden. Ik hoop het dan voor je op te lossen
Jack helaas erg jammer voor je en ook de mensen die er wel op kwamen.Heb er zelfs contacten aan over gehouden.Hier werd de mens nog in zijn waarde gelaten wat je over sommige andere sites niet kan zeggen.Je hebt het prima gedaan Bedankt daarvoor.
vr. groetjes Tilly:kus:
Het lastige voor Jack destijds was dat er geen vaste beheerder was voor dit forum en zijn problemen onopgemerkt bleven. Dat er op privéberichten niet of veel te laat wordt gereageerd is niet goed en zou niet nodig moeten zijn.
Als het goed is is dat nu verleden tijd!