Heeft iemand zowel positieve- als negatieve ervaring met Bla-Bla Car?

Hallo,

Nog een bericht van mij…

Ik wilde graag weten of iemand wel eens met Bla-Bla-Car heeft gereisd en zo ja, hoe is het jou bevallen?
Ik zou graag zowel positieve- als negatieve reacties willen ontvangen opdat ik mij kan voorbereiden.

Ik resi lowbudget, dus ben ik van plan om hier gebruik van te maken omdat het ontzettend veel geld scheelt…
Het is best wel eng vind ik maar het lijkt me een prima concept! >>>

Alvast heel hartelijk dank!
Lieve groet,

Peggy56

ik vind ze erg duur; korting met trein is goedkoper meestal.

• Updated - - -

gewoon liften is nog goedkoper. en dat zou ik miss. nog wel veiliger vinden ook. dan zie je iemand voordat je instapt. mensen stoppen dan spontaan. bij blabla kan iedere engerd je ‘lokken’.

Hoi Akuabadu,

Dank voor je bericht en je medeleven…
Ik deel je bezorgdheid maar ik weet niet of liften een betere optie is omdat je hier juist niet weet bij wie je in de auto stapt…
Ik ben niet zo’n durfal om dit te doen, hetgeen niet wil zeggen dat ik zonder schroom bij BBC zou instappen echter…
bij Bla-Bla-Car kan kiezen of je met een man of een vrouw wilt reizen.
Je moet deze “seat” eerst boeken, het is net een taxi rit en je moet vooruit betalen.
Mochten er chauffeurs bij zijn die zich misdragen, dan geven ze dit door aan de organisator.
Je kan ook de revieuws lezen van de mensen die met een bepaalde chauffeur zijn meegereden…

Er zijn mensen die op een ambassade werken en mensen die elke dag op en neer naar Belgie rijden en die tegen een gereduceerd tarief
mensen meenmen puur voor de gezelligheid… Het concept sprak me wel aan omdat je eerst de gegevens van de persoon in kwestie hebt…

Nogmaals dank en grts,

Peggy

Ik ken het heb ermee gereisd. Een kortingskaart ns is echter meestal goedkoper. Vroeger heel veel gelift. Was GRATIS en gezelliger dan blabla. Als ik 30 min zou zijn zeg ik liften

Sent from my ALE-L21 using Wereldwijzer mobile app