Heeft iemand ervaring met Thaise ladyboys?

Dat mag je wel zeggen,heb veel met China Airlines gevlogen,vond sommige stewardessen van deze maatschappij,langs de zurige kant.(zuurpruimen)Kan al ondertussen al verbeterd zijn qua service,Who knows?
Eva air,vind ik voor mij persoonlijk beter,nooit geen slechte ervaringen met meegemaakt!(spijtig dat ze zo laat vertrekken s’nachts in Survarnabhumi)
In iedergeval nog een goede reis,en misschien komen we elkaar nog tegen in Thailand,wie weet?

Niet slecht maar wel zuurpruimenlol2

Vorig jaar werd er trouwens een film vertoond die nog niet in de bioscoop draaide. Dus daarmee zijn ze wel up to date;) Mits je een redelijke plek hebt want dan zie je niets tenzij je een nekhernia wilt hebbenlol2

Maar ze zijn vlot, veilig en natuurlijk rechtstreeks! Al hebben we dit jaar niet voor hen gekozen maar net zoals Georges voor Turkisch airlines.

Over het topic, lijkt me lastig en een dubbel gevoel geven. Maar alleen het feit dat ze hier eerlijk over is van te voren zegt denk ik al genoeg over “haar”. Zou gewoon gaan, ontmoeten en kijken hoe het loopt. Misschien klikt het wel fantastisch! Maar misschien ook wel niet, maar dat kan je ook met een hetero overkomen. Iig heel veel plezier en een goede vlucht!

Om je een idee te geven, m’n reisschema voorlopig:
eerst een weekje Bangkok, dan een dag of vijf Pattaya, dan naar Sukhothai (Loi Kratoy zien).
Laos en Cambodia staan ook nog op de planning.
Ik heb drie “reisgezellen” mee. Nelles Thailand en zn broer Nelles Cambodja/Laos en vooral m’n beste maat “Alain Proviste”

Soît, 28 dec keren we terug naar de lage landen:tear:

In bed beland met 2 ladyboys en je had het niet door??
Hhaha dan moet je echt heel bezopen geweest zijn hoor…
Die pik je er toch zo tussen uit?
lol2

Ik denk dat die vraag aan mij wordt gesteld(georgessiam)
Tsja,had het helemaal niet door,totdat ik in mijn boxershort naar de 50meter verder gelegen politiekantoor ging s’morgens.
Daar heeft men gezegd dat het geen vrouwen waren maar ladyboys die mijn beurs wat lichter hebben gemaakt!(van die nacht zelf weet ik totaal niets meer van maar algoed,stel je voor mag er niet aandenken…)
In iedergeval ik was stomdronken(wegens omstandigheden toen)maar het is niet meer voor herhaling vatbaar!
Voor de rest heb ik geen enkel wrok of haatgevoelens tegen ladyboys,het zijn ook mensen.:chin:

Hier nog vlug een voorbeeldje van een katoy een paar jaar geleden bij Chiang Rai waar een hotel aan het fikken was.
Dus zoiets mag je verwachten

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs088.ash2/37714_126978854014128_100001060424541_152095_833519_n.jpg

Vooral in de toeristengebieden kun je wel es van een koude kermis thuiskomen…
Op patong beach phuket en samui veel 'agressiefe ladyboys’gezien.
zeker na sluitingstijd van de kroegen goed oppassen.
heb genoeg mensen gesproken die beroofd zijn.

Deze middag (bangkok_time) Nook uitgewuifd aan de Skytrain. Over een emotionele rollercoaster gesproken… deftig verslag volgt later.
En ja Joeni, veel dronken touristen worden door bar-katoeys beroofd. Ik zelfs door mijn Belgische ex, bloednuchter en klaarwakker.

Hmm, heet er iemand de naam van mn topic veranderd? Mods?

Soit, om het hier wat bondig te houden ga ik het (reis)verhaal in een blog gieten. Eventuele geinteresseerden kunnen het dqqr nog volgen…

Sawutdee krup