Hallo allemaal,
Ik wil in de zomer voor een maand naar Malaga gaan om spaans te leren. De organisatie Flamenco spreekt mij wel aan.
Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft?
Groetjes Paola
Hallo allemaal,
Ik wil in de zomer voor een maand naar Malaga gaan om spaans te leren. De organisatie Flamenco spreekt mij wel aan.
Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft?
Groetjes Paola
Nee, ik heb hier geen enkele ervaring mee, maar als je uitgebreide informatie wil over de verschillende mogelijkheden in Malaga, kan je vrijblijvend een afspraak maken met mijn bedrijf www.bureaubuitenland.nl .
Ik ben ook geinterseerd in een taalreis via Flamenco, maar ik hoor net van een ander forumlid dat de kwalitatieve organisatie Don Quijote dat deze de samenwerking met Flamenco hebben beindigd…dus ik vraag me af waarom, de site ziet er verder oke uit.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Malaga!
Beste Femke,
Een mooie website zegt natuurlijk helemaal niks over de kwaliteit van een Talenschool. Ook de verhalen in de brochures klinken allemaal even mooi. Dus is het gevaarlijk om dat als informatiebron te gebruiken.
Vandaan het bestaansrecht van Bureau Buitenland. Wij geven advies op basis van praktijkervaring van onszelf, of van anderen.
Een oriënterend gesprek is helemaal gratis en dan zit je ook nog helemaal nergens aan vast.
zucht