Kadin,
Welkom hier op het forum van Wereld Wijzer!! Jij post al lekker van je af in deze 5 dagen, toppie!! Ik wil je een fijne reis toe wensen!!
groetjes!
Kadin,
Welkom hier op het forum van Wereld Wijzer!! Jij post al lekker van je af in deze 5 dagen, toppie!! Ik wil je een fijne reis toe wensen!!
groetjes!
Hoi Bellefleurtje,
Dankjewel voor de verwelkoming. Ja, ik heb toch niets te doen nu en dacht, laat ik ff kijken welke onderwerpen mij interesseren en waar ik op kan gaan reageren.
Ik vlieg vanavond richting Izmir en ga daar ff lekker shoppen, feesten, lekker eten en vooral genieten!! Daarna gaan we met de auto weer terug naar Fethiye!!
Heel veel schrijfplezier de komende uren en dagen!!
:vak01:>>>>>>:wereld:
Ik heb in September ook iemand ontmoet.We hebben een heerlijke week samen gehad. Hij vroeg al meteen of hij in januari of februari niet een paar weekjes bij mij mocht komen, ik heb hier in een spontane reactie meteen ja op gezegd.Uiteindelijk ben ik daar vertrokken met de gedachte van dit is leuk geweest en ik hoor hoogstwaarschijnlijk toch niks meer van hem.
Maar daar had ik me dus behoorlijk in vergist want sinds de dag dat ik terug in nederland ben hebben we zowat iedere dag telefonisch contact gehad.Helaas heeft hij geen internet en is dit de enigste manier om elkaar te spreken. In het begin begon hij iedere keer weer over het op vakantie naar Nederland komen en vroeg dan ook of ik hem financieel kon ondersteunen om het visum te regelen ed.
Ik was gelukkig helder genoeg in mijn denken om daar niet in mee te gaan en nu hebben we afgesproken dat ik in februari 1 week naar hem toe ga. (ik boek wel een hotel zodat ik wel een onderkomen heb als het toch niet blijkt te werken)
Ik merk wel dat ik hem steeds meer mis en het verlangen naar hem steeds groter wordt. De vlinders fladderen steeds harder hihi
Soms heb ik natuurlijk ook mijn twijfels of ik dit wel door moet zetten, maar tot nog toe wint mijn gevoel het van mijn verstand.
Hi,
Heel verstandig om niet meteen alles te financieren voor hem! Voor de rest zou ik zeggen…wees voorzichtig en heel verstandig dat je een hotel hebt geboekt want je weet nooit wat de bedoelingen zijn.
Waar komt hij vandaan dan?
Hij woont in manavgat en werkt in Side/Kumköy zijn ouders wonen in een dorp in de buurt maar ik weet niet hoe dat heet.
Ik ben gelukkig oud en wijs genoeg om ondanks de verliefdheid toch nog goed te kunnen nadenken.
9 jaar geleden ging ik voor het eerst samen met een vriendin naar Turkije. De eerste man die ik tegen kwam werd ook mijn grote liefde.
Wij zijn nu al 9 jaar samen, waarvan 5 jaar getrouwd. Ik heb vooral in het begin veel reakties gehad van je moet uitkijken, ze doen het alleen voor het geld, zodar je weg bent heeft hij 10 anderen enz.
Gelukkig zijn er ook goede, eerlijke Turkse mannen en die van mij is er 1 van
Zo zie je maar weer dat we niet alle turkse mannen over 1 kam moeten scheren. Sommigen onder ons zijn bedonderd en sommigen onder ons zijn ermee getrouwd en liep het goed af.
Het is gewoon puur geluk hebben en echte liefde.
Vooral dat laatste is het meest belangrijkste, want zonder liefde maakt het echt niet uit waar diegene vandaan komt! Hier kan je ook bedonderd worden, diegene houdt dan gewoonweg niet echt van je. Maar wel fijn om te horen dat er inderdaad nog mensen zijn die het echt vinden!!!
Love is a great feeling!!! :wub:
Ik wens Mirke heel veel succes en heel veel sterkte voor de komende tijd.
Volg je gevoel maar vooral je instinct. Als je een heel raar gevoel hebt bij het contact dan meteen goed je verstand gebruiken.
Er loopt altijd wel 1 man op deze wereld die voor jou is bestemd.
Kadin: Ik heb een huwelijk van 26 jaar achter de rug dus stort me niet zomaar in een avontuur en blijf ondanks de verliefdheid mijn hoofd wel gebruiken en ben niet van plan om nu gekke dingen te doen.
Trouwens dank je wel voor het succes en sterkte wensen het komt uiteindelijk wel allemaal goed al heb ik nog een lastige weg te gaan.
Mirke,
levenslessen gehad…waardoor betere kijk op situaties en mensen.
Je weet wat je doet…dat lees ik…
Kadin,
Ik hoop in ieder geval dat ik weet wat ik doe maar ik zal zeker niet in zeven sloten tegelijk lopen…ik blijf mijn gevoel volgen maar zal zeker ook mijn verstand gebruiken…en idd genoeg levenslessen gehad om alles ook realistisch te blijven bekijken en geen overhaaste dingen te doen.
Mirke,
Volgens mij zitten wij wel op 1 lijn. Ik heb het geluk dat ik mijn partner al 20 jaar door en door en door ken.
Alles wat jij doorgemaakt hebt, heb ik zelf ook een tijdje gehad. Moeilijk hoor om los te laten maar uiteindelijk komt het allemaal hartstikke goed en je komt er zo sterk uit waardoor je zoiets hebt van “heb ik me daar zorgen over zitten maken?”.
Nogmaals succes en je komt d’r!!!:wereld:
Kadin: We zitten idd op een lijn denk ik maar zal ook wel komen doordat we al iets ouder zijn en misschien wat meer levenservaring hebben.
Dank je wel voor de lieve woorden
Ik ben sinds een tijd weer terug van mn vakantie in Turkije. Ik had een heel lief Turks vriendje, we hebben contact via mail, facebook, sms & we bellen heel soms (niet vaak, omdat het zo duur is) Ik mis hem elke dag steeds meer en meer, we schelen best veel jaartjes in leeftijd. Ik ben nog te jong om alleen op reis te gaan, dus ik moet nog 4 jaar wachten tot ik hem weer kan vasthouden… In die tijd komt er natuurlijk veel bij kijken, voel me er ook erg onzeker door, omdat ik natuurlijk niet weet wat hij daar doet en dat gevoel is ook wederzijds. Ik hoop dat deze jaren heel snel gaan en dat alles goed blijft gaan. Zijn er meer meisjes die nog zo lang moeten wachten tot ze hun ‘vakantieliefde’ weer in de armen kunnen sluiten?
@demikusje
Hoe oud is je vriend en hoe oud ben jij? Ik was ook enorm jong toen ik met mn Turkse ex had, namelijk 13 en hij was 23…
Via Wereldwijzer app
Hoi demi
Welkom hier. Lastig als je nog vier jaar moet wachten tot je hem weer kan gaan zien. Hoe oud ben je als ik vragen mag? En is er geen mogelijkheid om met je familie die kant op te gaan komende zomer?
Dit topic is al redelijk oud, je kan ook altijd eens komen in het kletstopic. Word veel gekletst de laatste tijd maar altijd welkom!
Via Wereldwijzer app
@Meiden hierboven: Celine en Milou,
Demi heeft een tijdje meegekletst in het kletstopic. Maar zij en haar askim zijn al heeeel lang niet meer samen en ze is volgens mij ook niet meer actief hier!
Niet goed gekeken, ik dacht dat het een nieuw bericht was. Herinner het me nu ook weer
Via Wereldwijzer app