Heb jij wel eens iets vreemds meegemaakt op reis naar Indonesië?

Als je naar Indonesië bent geweest ben je met de vliegtuig geweest, eventueel verder met de bus, trein, taxi of ander vervoer naar je eindbestemming. Heb je dan wel eens iets vreemds meegemaakt?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Wat is vreemd? Ik sta wel altijd te kijken wat de lokale bevolking allemaal mee neemt in de bemo, maar dat is eigenlijk eerder vermakelijk.

Wij hebben 2x een aardbeving meegemaakt,blijft toch bijzonder.

Waren in 2010 in Jogja met de uitbarsting van de Merapi maar qua vervoer niks vreemds meegemaakt tot nu toe … of inmiddels gewend dat kan natuurlijk ook.

aardbeving tijdens het duiken in Padang Bai Bali

Wat mij betreft is het hele idee van reizen naar zo’n ver land om ‘iets vreemds mee te maken’. Anders kun je wel thuis blijven!
Ik ben altijd verbaast van mensen die maar willen dat alles net zo is als in Nederland… Het is een ontwikkelingsland, natuurlijk maak je vreemde dingen mee, dat is juist de lol!

Het meeste vreemde is dat ik aan de andere kant van de wereld mijn grote liefde tegenkwam die ik nooit tegenkwam voordien. :wub: Sindsdien reis ik enorm veel naar Indonesië en maken we samen telkens een heleboel vreemde dingen mee in Indonesië gezien onze cultuurverschillen. Maar zo verrijkend. :slight_smile:

Hele families (6-7) grote en heel kleine mensen op 1 brommer + bagage.