Heb je wel eens problemen gehad met je reisverzekering?

Ik woon in Catalonië en sluit mijn reis- en annuleringsverzekering altijd af bij de RACC. Dat is de Catalaanse variant van de ANWB.
Tot nu toe heb ik ze nog niet nodig gehad, maar ze zijn hier verreweg de goedkoopste.
Alleen als ik een compleet pakket boek bij een Spaanse touroperator, dan is het meestal niet nodig, omdat die vaak een reis- en annuleringsverzekering bij de prijs hebben inbegrepen.

Ik heb hele uitstekende ervaringen met Elvia, thans is de naam gewijzigd in Mondial Assistance. Ik heb in Oostenrijk een hartinfarct gekregen en ben daar op een uitstekende wijze geholpen. Ook mijn echtgenote die in een hotel achterbleef was zeer content. Hier zie je weer het belang van een goede maatschappij.

Op vakantie in Mexico brand op de kamer door een defecte waterkoker.
Bij de ANWB een reis en annuleringsverzekering. Gebeld met de alarmcentrale met het verzoek om me telefonisch te helpen in het Spaans met de afhandeling van de zaak. Dat wilden ze niet doen, geen hulp bij het oplossen van het probleem. Later zelf opgelost door € 250,-- te betalen, wat later vergoed werd door Univé. Toch erg teleurgesteld in de ANWB.

5 jaar geleden werd ik een week voor we naar Vietnam zouden vertrekken ziek.
We hebben een doorlopende reis en annuleringsverzekering bij de “Europeesche”
Zonder probleemen werd het hele bedrag teruggestort, incl. de visumkosten.

Bedankt voor Info over bustransfer naar Dusseldorf.

Hier komt er ook een als je naar Brusselairport wilt.
Bussen vertrekken ook van Breda en Eindhoven.!!!
Inf zie: www.brusselairportexpress.com
Deze buslijn is gestart vanaf 1 maart 2009

nee gelukkig nog nooit problemen gehad. Ik ben altijd tot over mn oren verzekerd, maar heb er nog nooit gebruik van gemaakt