Heb je al een reis gepland?

Hoi Luc,

Elk bericht in de draad die je nu leest ‘telt’ ook als reactie op jouw bijdrage. Vandaar die 18 :wink:

Sukses,

<Erik>

Beste vrienden,
Het is niet de bedoeling om in dit draadje off- topic te gaan !!
Als er vragen zijn over je account of het plaatsen van berichten dan kan je hiervoor terecht in de Helpdesk overige vragen !!
Met vriendelijke groet,
georgessiam Forum Admin.

Misschien Tokyo. :nadenken:

Plannen heel veel, maar ik heb nog niks concreets geboekt. (eerst nog naar Oeganda, Rwanda en DRC over enkele weken, daarna zit er nog een verhuizing in de planning)

Maar ik denk dat ik een klettersteig/via ferrata vakantie ga doen in Oostenrijk of Zwitserland. Ergens in juni en dat boek ik pas op het laatste moment. Ik wacht het mooie weer af.

Verder wil ik graag in het najaar naar Japan.

Onze planning is om naar Peru en een omliggend land erbij te gaan!

Sent from my iPhone using Wereldwijzer mobile app

Ben wel druk in de weer met uitzoeken. Zijn er nog meer goeie tips?

Hoi Kevinnie
Gewoon naar Madeira gaan !

we gaan naar VIETNAM zoo’n zin in

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Yes. Ticket is geboekt van 7/2 - 26-3 naar…verrassing :chin: Kenia >>>

Wij hebben net een wegbrengcamper geboekt en gaan van 17 april tot 12 mei reizen van Toronto naar Vancouver; waarbij we als voornaamste doel hebben het YellowStone Park. We hebben Canada en Alaska al 5X gedaan en gaan nu eens wat zuidelijker zitten. Mocht iemand nog tips hebben voor ons; dan houden we ons aanbevolen.

Zo fijn om al na te denken over reisplannen in 2018. In de voorjaarsvakantie wil ik nog even geld sparen. Aankomende zomer wil ik namelijk een toffe reis naar Hawaii gaan maken. Die reis wil ik bij gaan houden op http://www.transatlas.nl/. Misschien leuk voor jullie als je ook een reis naar Hawaii wilt gaan maken, maar nog twijfelt! Verder wil ik er misschien nog wel even tussenuit in de meivakantie, maar ik weet nog niet zo goed waarheen. Iemand ideeën naar een plek die niet al te duur zijn?

Hoi Patricia
Als voorbereiding op Hawaii kan ik je Madeira aanbevelen, waar ik trouwens elk jaar toe. Ik kan je een goed hotel aanbevelen: www.vilamia.net

… en zelfs om volgend jaar september weer naar Schotland te gaan :biggrin:

Australië staat nog op de planning, maar weet niet of ik dat al in 2018 ga doen.

Hoi Zaan bijna een heel jaar lang op reis !

:confused:

Januari Timkat festival Ethiopie, April/mei New York en juli/augustus Madagascar. In het najaar zie ik nog wel.

Voor diegenen die nog in de faze VOOR de planning zitten …
Heb je al eens gedacht aan een reis naar Brazilië ?
Een land met een aangenaam tropisch klimaat, een rijke kultuur, indrukwekkende natuur, heerlijke stranden … voor elk wat wils.
En voor wat Bahia (in het noordoosten) betreft kan je ook terecht bij een Vlaamse expat die ze zelf al jarenlang woont en er jouw reis tot in de puntjes kan verzorgen. Op die manier kan je dat deel van Brazilië ontdekken in je eigen taal, met een aangename, flexibele en diskrete begeleiding.
Laat niet na informatie op te vragen via deze link.
Tropische groet uit Salvador da Bahia
BX

Misschien wel Malgrat

Nog niets concreet aangezien ik binnenkort van job verander en dus nog geen vakantie kan inplannen.

Maar het idee is om in mei naar West-USA te gaan, een verlengd weekendje Vogezen en in augustus naar Kroatië of iets anders binnen Europa.