Hay allemaal, even voorstellen!

Hay Allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Desiree ,41 jaar en van beroep Aromatherapeut.
Als ik niet in mijn praktijk werk, werk ik er naast als verzorgende IG.
Ik ben gehuwd met mijn lieve man en heb 2 kinderen.
Verder ga ik graag op vakantie om andere culturen op te snuiven.
De landen die ik intussen bezocht heb zijn: Turkye,Hongarije,Kroatie,Schotland,Frankrijk,Zuid Afrika.
De volgende reis die op de planning staat gaat naar India, een maand rondreizen.
Mijn hobby’s als ik niet op vakantie ben: Aromatherapie, lezen,klaverjassen en alles wat gezellig is !

Tot mails!
Groetjes Daizy

Hi Daizy,

Leuk dat er ook bent!
Ik lees dat je ook in Hongarije bent geweest, waar ben je geweest en wat vond je ervan?

Groetjes,
Sandra

Hay Sandra,

We zijn in Vargesztes geweest, ongeveer 70 km van boedapest.
Vriendelijke mensen, heerlijk eten, prachtige omgeving en Boedapest is geweldig! Wat een mooie stad!

Groetjes Daizy

Hoi Daizy,

Je wilt culturen snuiven? Geen land ter wereld waar zoveel “cultuur” te snuiven valt als in India. Echter wanneer je strak op de uitgeholde toeristenpaden blijft waar iedereen al geweest is, zie en ruik je lang niet hun werkelijke cultuur.
In India krijgen al je organen en zintuigen het meestal zwaar te verduren. Hygiëne is nauwelijks een begrip bij die mensen. Alle facetten van het leven op deze aarde kun je daar in een paar dagen aan je voorbij zien trekken. Laat je inenten bij de GGD en neem maagtabletten, gezichtsmaskers tegen de stank, oordoppen tegen de stadsherrie mee, want dat ze daar op hun auto’s een toeter hebben dat willen ze weten ook - en daar kun je niet aan ontkomen. Ga nooit ergens in de Ganges zwemmen want dan zwem je tussen de lijken en de stront van de daar tandenpoetsende bevolking.
Onbeschrijflijk boeiend land met een bijzonder interessante, eeuwen oude cultuur met veel foute Westerse invloeden. Een verrijking van een westers mens om daar eens een maand te vertoeven. >>>:vak01: