Dag :-),
Mijn naam is Yasmine, 30 jaar en zoals vele van jullie “travel addicted”. Eind januari vertrek ik voor 3,5 week naar India. Dit land heeft vanaf dag 1 een speciaal plekje in mijn hart gekregen (ben er namelijk al 3 keer geweest; voor zowel vrijwilligerswerk als rondreizen) Op 29 januari arriveer ik in Delhi (waar als het goed is een vriend van mij mij op komt halen), wil ik misschien een vriendin opzoeken in Jaipur (hier ben ik overigens als een keer geweest) en aangezien ik werkzaam was in het Zuiden van India wil ik graag wat lieve mensen opzoeken (dit gaat dan om een traditioneel Zuid Indiaas dorp. Traditioneler kun je het bijna niet krijgen :-)) Een vast omlijnd plan heb ik nog niet eerlijk gezegd en sta dus voor veel dingen open (naast dat realiseer ik mij dat 3,5 week zo omvliegen) Zelf houd ik erg van dansen, koken (het eten in India is een walhalla), nieuwe mensen leren kennen, yoga, spiritualiteit, backpacken, de natuur (India is zo divers wat dat aan gaat), gezelligheid en nog veel meer. Ik kan vooooral heel gelukkig zijn als ik mijn backpack weer om kan doen en de wereld intrekken: op naar het onbekende. Ben eigenlijk best gemakkelijk in de omgang en ik vind het ook helemaal geen probleem als jij enkele “eigenschappen” niet bezit. Met mijn beste vriendin heb ik veel gereisd en naast onze ontzettend verschillende persoonlijkheden matchte het ontzettend goed.
Het lijkt me superleuk om een reisgenootje/reisgenootjes te ontmoeten (afhankelijk wat je wensen zijn kunnen we altijd in het land zelf ontmoeten voor een aantal dagen, of alleen een chai, of misschien heb je wel veel dezelfde interesses en zie je het zitten om elkaar eerst in NL beter te leren kennen)
Natuurlijk hoop ik hier iemand te ontmoeten waarmee ik een stukje van mijn reizen kan delen.
P.S: mocht je mij een privé bericht willen sturen, dan kan dit naar yasmineanouk@gmail.com
Wie weet tot snel!
Yasmine